بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..Sihat Hari Demi Hari! Cantik! Lawa! Tampil Menawan! Tampil Berkeyakinan! Ceria! Bahagia! Bijak!..Memvariasikan, Khusus Untuk Pengunjung Yang Berkunjung Ke Jelita Wif Diyana,Tidak Kira Usia! Atau Jantina! Menampilkan Pelbagai Info, Juga Perkongsian Lain, Asalkan Menarik & Berilmu Untuk Dikongsikan Bersama Pengunjung..Membuat Jualan Online Tidak Menjual Banyak Produk, Ana Menjual Produk Yang Ana Amalkan, Guna, Pakai, Serta Tahu Akan Keberkesanan Produk Dalam Produk Jualan Ana. InsyaAllah Dengan Pengalaman Yang Ada, Ana Akan Kongsikan Kepada Pelanggan. Untuk Pertanyaan & Pembelian..WhatsApp/WeChat/Telegram 019.7007.507 (jelitawifdiyana) atau Isikan Borang Pesanan...ig: jelitawifdiyana ... www.jelitawifdiyana.my ... email: jelitawifdiyana@yahoo.com

SUKA BLOG ANA? ❤✿‿✿❤

Tuesday, September 13, 2011

KAU TEMPAT KU MEMINTA..KAU BERI KU BAHAGIA

Kau tempat ku meminta,Kau beri ku bahagia...
Bila Hati Sering Diuji
Ya Allah Ya TuhanKu Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang, aku berlindung dengan Namamu, moga aku sentiasa dalam tasbih cintamu, moga aku tidak tersasar dalam persimpangan jalanku ini.
Aku tahu bahawa aku adalah hambaMu yang paling  lemah dan hina, aku tidak layak untuk menjadi hambaMu yang terbaik, maka engkau ampunilah dosaku yang banyak ini Ya ALLAH..Aku mohon moga Engkau sentiasa memegang hatiku..
Ampuni aku jika aku sering lalai dalam cintaMu, ampuni aku jika aku selalu dalam kelekaan duniaMu..Ya Allah tatkala aku dalam tahadjud malamMU, aku selalu merasakan Engkau terlalu dekat denganku, aku merasa amat hiba hingga aku tidak mampu berkata..
Sungguh banyak nikmat yang Engkau berikan kepada Hamba-hambaMu, aku berasa bersyukur diatas limpahan rahmatMu yg melimpah ruah. Ampuni aku jika aku sering tidak bersyukur kepadaMu.

Aku bermohon kepadaMu dengan mohon yang amat sangat moga Engkau sentiasa memberi aku ketabahan, sabar, ikhlas dan redha akan ujianMu..

* Jika kehidupan dipenjara itu  lebih baik dan membuat aku lebih dekat dengan Allah maka aku lebih memilih hidup dipenjara daripada hidup dengan manusia yang pendusta*
-Nabi Yusuf -

“Pastilah akan mendapatkan cinta-Ku orang-orang yang mencintai karena-Ku. Pastilah akan mendapatkan cinta-Ku orang-orang saling menasihati karena-Ku. Pastilah akan mendapatkan cinta-Ku orang-orang yang saling mengunjungi karena-Ku. Dan pastilah akan mendapatkan cinta-Ku orang-orang yang saling memberi karena-Ku. Mereka berada di atas mimbar-mimbar dari cahaya. Yang membuat iri para Nabi dan orang-orang jujur terhadap kedudukan mereka.”
Hadits di atas diriwayatkan Imam Ahmad di Musnad-nya dan Ibnu Hibban dalam Shahih-nya

No comments:

Post a Comment

Share

If you want to be strong know your weaknesses..

“Buatlah suatu kebaikan yang terus hidup...

Walaupun setelah kita mati“

SILA ISI BORANG TEMPAHAN ANDA DI SINI UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN

Name:
Full Address:
Contact No:
Item To Order:
Question:

Get your own free form like this one.

.

.