بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..Sihat Hari Demi Hari! Cantik! Lawa! Tampil Menawan! Tampil Berkeyakinan! Ceria! Bahagia! Bijak!..Memvariasikan, Khusus Untuk Pengunjung Yang Berkunjung Ke Jelita Wif Diyana,Tidak Kira Usia! Atau Jantina! Menampilkan Pelbagai Info, Juga Perkongsian Lain, Asalkan Menarik & Berilmu Untuk Dikongsikan Bersama Pengunjung..Membuat Jualan Online Tidak Menjual Banyak Produk, Ana Menjual Produk Yang Ana Amalkan, Guna, Pakai, Serta Tahu Akan Keberkesanan Produk Dalam Produk Jualan Ana. InsyaAllah Dengan Pengalaman Yang Ada, Ana Akan Kongsikan Kepada Pelanggan. Untuk Pertanyaan & Pembelian..Isikan Borang Pesanan/WhatsApp/SMS 019.7007.507✿◠‿◠

SUKA BLOG ANA? ❤✿‿✿❤

Monday, October 17, 2011

PRODUK RAWATAN WAJAH YANG SELAMAT SERTA BERKESAN-AS BEAUTY 'A SIMPLE BEAUTY' FACIAL TREATMENT 3 IN 1

PRODUK RAWATAN WAJAH
*MILIKI WAJAH BERSERI, HALUS & BERSIH

*HANYA 3 LANGKAH MEMBERSIH(BEAUTY SOAP), MELINDUNGI(DAY CREAM/BASE MAKEUP) & MERAWAT(NIGHT CREAM)
*MAMPU MENGATASI MASALAH RESDUNG,JERAWAT KRONIK & JERAGAT DEGIL
*RINGKAS!!! BERKESAN!!! HEBAT!!!
*SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT & PERINGKAT UMUR, WANITA MENGANDUNG JUGA UNTUK LELAKI
*BEBAS HYDROQUINONE .. CUBA LAH PASTI TAK MENYESAL!!!
*MURAH! JUALAN ONLINE ANA PELANGGAN AKAN MENERIMA PRODUK TERUS DARI PIHAK SYARIKAT,JD KUALITI TERJAMIN.as beauty wif diyana


Testimoni Pengguna Penjagaan Wajah AS Beauty ’A Simple Beauty’

Sebelum saya menggunakan produk As Beauty, kulit wajah saya berjerawat teruk, berminyak, kusam, berparut jerawat dan warna kulit tidak sekata. Nampak lebih tua dari usia sebenar.Wajah saya gelap dan tidak berseri kerana selalu terdedah pada sinaran matahari.Saya telah mencuba pelbagai produk tetapi tidak berhasil sehinggalah saya menggunakan produk As Beauty ini, kulit wajah saya kembali berseri, jerawat dan parut jerawat telah hilang. Saya yakin dengan As Beauty.Terima kasih As Beauty.

Ini testimoni sebelum dan selepas memakai produk "As beauty". Ini statement oleh pemakai product ini: "Sebelum saya memakai produk ini, muka saya penuh jerawat dan warna kulit tidak rata. Saya agak malu berhadapan dengan org ramai dan takut menggunakan sebarang produk kecantikan. Selepas diyakinkan oleh rakan sekerja, kulit saya bertambah baik, tidak mempunyai jerawat dan semakin cerah. Saya semakin yakin berhadapan dgn org ramai. Terima kasih AS Beauty."



Menyelesaikan masalah wajah yang Gelap berbintik kepada wajah yang Cerah dan ceria.Satu perbezaan yang ketara.Dari wajah yang Gelap ke wajah yang Cerah.Kesan ini hanya mengambil masa dalam 2-3 minggu.




- ada pengguna yg asalnya kulit wajah nya bermasalah jerawat kronik...pelbagai produk telah dicuba,yg murah sehinggakan yg mahal,namun kulit muka tetap tidak pulih sehinggalah dia menggunakan AS Beauty 3 in 1 set.Kini masalah pd kulit wajah yg kronik itu hilang malah kulit muka nya pulih ketara...
- ada pula mengalami jeragat lebar di muka.Terutama golongan dewasa mengalami masalah ini.Juga akibat penggunaan produk pengelupasan sebelum itu atau produk jenama lain...nyata AS Beauty 3in1 set mampu menyelesaikan masalah ini...
- ada pula yg kata setelah memakai AS Beauty 3in1 set, mrk tidak perlu lagi menggunakan bedak di wajah mrk...
- AS Beauty 3in1 set adalah produk yg memang ringkas tetapi berkesan..Tidak mustahil kaum lelaki juga gemar menggunakan nya.
- jimat,mudah,ringkas...malah berkesan utk semua jenis kulit.
-mampu bersaing bersama produk terkemuka..jangan ragu dengan keberkesanan produk ini.

No comments:

Post a Comment

Share

If you want to be strong know your weaknesses..

“Buatlah suatu kebaikan yang terus hidup...

Walaupun setelah kita mati“

SILA ISI BORANG TEMPAHAN ANDA DI SINI UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN

Name:
Full Address:
Contact No:
Item To Order:
Question:

Get your own free form like this one.