بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..Sihat Hari Demi Hari! Cantik! Lawa! Tampil Menawan! Tampil Berkeyakinan! Ceria! Bahagia! Bijak!..Memvariasikan, Khusus Untuk Pengunjung Yang Berkunjung Ke Jelita Wif Diyana,Tidak Kira Usia! Atau Jantina! Menampilkan Pelbagai Info, Juga Perkongsian Lain, Asalkan Menarik & Berilmu Untuk Dikongsikan Bersama Pengunjung..Membuat Jualan Online Tidak Menjual Banyak Produk, Ana Menjual Produk Yang Ana Amalkan, Guna, Pakai, Serta Tahu Akan Keberkesanan Produk Dalam Produk Jualan Ana. InsyaAllah Dengan Pengalaman Yang Ada, Ana Akan Kongsikan Kepada Pelanggan. Untuk Pertanyaan & Pembelian..WhatsApp/WeChat/Telegram 019.7007.507 (jelitawifdiyana) atau Isikan Borang Pesanan...ig: jelitawifdiyana ... www.jelitawifdiyana.my ... email: jelitawifdiyana@yahoo.com

SUKA BLOG ANA? ❤✿‿✿❤

Saturday, May 14, 2016

JAMU KENCUR GOLD ♥ BASAHAN KENCUR === PAKEJ COMBO

SUDAHKAH ANDA AMALKAN JAMU KENCUR??? KINI AMALKAN JUGA PENJAGAAN LUARAN TUK MELENGKAPKAN LAGI PENJAGAAN DAN PENAMPILAN ANDA YG SEHARUSNYA ANDA AMBIL BERAT


JAMU KENCUR GOLD
 TRADISI BIDAN ISTANA 
(ADVANCE FORMULATION)
 
Jamu sgt penting buat kita wanita...amalkan seawal remaja lebih baik...tapi yg baru nak amalkan..jgn abaikan kesihatan dan kecantikan dalaman anda...

♥kejelitaan dalaman menyerlah kan kejelitaan luaran♥

Jamu ini boleh♥♥♥

✔Mengetatkan kembali otot2 rahim yg longgar
✔mencantikkan kulit
✔mengecutkan peranakan wanita
✔kitaran haid teratur
✔mengecutkan cyst
✔menyuburkan rahim
✔memberi tenaga
✔menguatkan sistem peranakan
✔ menganjalkan payudara dan punggung yg jatuh
✔mengempiskan perut
✔membantu merawat masalah wanita kiranya dari akar ke umbi la dear


♥Kesannya bleh dapat dirasai seawal 3 hari...rasa getaran pada payudara dan denyutan pada miss v sis, sangat2 best sbb boleh rasa sndiri kelainan dan kelebihan jamu ni♥

Jamu ni jenis jus dalam sachet
Memang mudah diamalkan...lagi pun jenis cecair ni kesan serapan kepada tubuh lebih cepat..hanya koyak dan minum je, senang sangat...simpan dlm peti sejuk lagi sedap dap...rasanya pula masam-masam manis, mmg! betul sedap! sungguh sedap!

ORIGINAL 100% GUARANTEED
NUTRITION FACT
Serving Size: 20ml Per Sechet
Net Weight: 20ml x 10 Sechet

Cadangan Pengambilan:
1 sechet setiap pagi. hanya perlu koyakkan sachet dan terus boleh dituang ke dalam mulut. Minum air putih yang banyak adalah amat digalakkan. Jauhkan dari cahaya panas matahari dan boleh disimpan di dalam peti sejuk untuk rasa yang lebh sedp dan segar.


Bahan-bahan:
Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Kunyit, Asam Jawa, Halia, Puresweet, Mengkudu, Temu Lawak, Lada Hitam, dan Bawang Putih.

HARGA:
RM95 (SM) / RM100 (SS)
FREE POSTAGE / (SS) POSTAGE RM9

:::TERSEDIA HARGA PAKEJ:::

===♥KATA PENGASAS♥===

KENAPA JAMU KENCUR TRADISI BIDAN ISTANA?

Alhamdulilah.Nak habaq ni.

Ramai yg mula sedar kenapa kementerian kesihatan dan biro farmaseutikal amat menitikberatkan pasal bahan yg digunakan dalam sesuatu supplement.

Tak senang sesebuah kilang nak dapat lesen GMP pemprosesan makanan,semuanya kena diaudit setiap beberapa bulan.Kena ikut piawaian.kebersihan paling penting kena jaga.

Kalau nak tau,sebab apa kita better beli yg diproses di kilang bertaraf GMP???

Bukan saja saja je adik adik dan kakak kakak.yg proses di rumah kita taktau banyak mana kunyit dia guna,cekur atau bahan bahan yg lain.Main letak saja sedangkan dulu dulu tok bidan nak buat jamu pun ukur dulu pakai tali guni tinggi seorang tu dan ukur lilit badan...lepas tu baru dia tau banyak mana sukatan kena guna.

Orang sekarang sibuk nak yg murah tapi nak yg ada kesan...bila sekali makan terus dapat effect tak bagus.sedangkan sepatutnya kita buat pilihan yg tepat.

Sebab tu lah di kotak ada nutrition facts...setiap satu sachet tu dah ikut piawaian bahan yg sesuai utk tubuh setiap orang.

So pesanan akak pilihlah yang terbaik.

Kita bukan makan untuk rosakkan badan,tapi untuk bantu kita jaga dalaman dan singkirkan daki daki perosak di dalam.

Produk ini tak mampu menyembuhkan tanpa izin Allah swt.

Masa Nabi adam dan hawa diturunkan di dunia dulu Allah tak turunkan vitamin segedebuk...tapi herba herba lah yg dijadikan penawar.

InshaAllah,BANYAK pilihan yg ada di pasaran...pilihlah yg terbaik.Kami di Jamu Kencur Tradisi Bidam Istana sentiasa mengharap semua customer kami sihat walafiat dan beroleh manfaat yg baik baik dari Allah.

Terima kasih semua pengguna
Terima kasih Allah yg maha baik membantu pengguna pengguna kami.





MashaAllah
Segala puji bagi Allah swt.
Testimoni Terbaru Jamu Kencur Tradisi Bidan Istana
Jangan lupa dapatkan Jamu Kencur Gold Edition di pasaran sekarang
Terus whats app jangan biarkan darah darah lama membeku dan terus merosakkan rahim anda.
Masanya untuk keluarkan segala yg tersumbat.
Syukur pd Allah swt









BASAHAN KENCUR
 TRADISI BIDAN ISTANA 

PRODUK NI DIADUN BUAT WANITA MASA KINI UNTUK AMALAN YG KIAN DILUPAKAN

BASAHAN KENCUR ini boleh♥♥♥

Boleh buat 4 manfaat iaitu:
MANDIAN♥PENCUCI MISS V♥SCRUB MUKA♥dan yg paling istmewa ♥TANGAS♥ia blh naikkn seri wajah sentiasa nampak awet muda
󾁃kulit wajah gebu, halus, pink2 lg
󾁃blh hilangkan lenguh2 badan
󾁃hilangkan bau hanyir keputihan
󾁃bersihkan miss v
󾁃ketatkan miss v sprti dara
󾁃hilangkn hitam2 dicelah pelipat yg hitam󾁃miss v rasa segar
󾁃bau wangi apple
󾁃ibu hamil pn blh pakai
󾁃blh bg tenaga
󾁃pakai sebagai mandian ja
󾁃untuk ibu mngandung, blh kuatkan peranakkan, baby dlm prut pun semakin sihat󾌵

istmewanya, BASAHAN KENCUR blh dijadikan sebagai 󾁃TANGAS󾁃, hnya picit dlm air panas..dan wapkan sebagai tangas, sedap ja rasa, dan selepas tangas akan keluar semua darah2 kotor yg tersumbat, bersihkn dalaman, supaya sentiasa dlm keadaan sihat, buang angin dlm badan, hilang sakit2 urat, basahan ni bkn biasa2, basahan kencur ini sangat luar biasa, sekali pakai ja kesannya serta merta, mmg sgt2 magik, tak akan rasa rugi 1sen pun jika mencucba, dijamin 100% berkesan󾌵

Sapa cakap bertangas tu tak penting???nenek kita tu sampai ke tua pun datuk kita maintain je sayang...sebab nenek dari muda jaga enjin dia...bertangas ni amalan orang lama lama...itu salah satu rawatan pulih kan balik otot otot dalam yg dah teruk, yer la kita lepas bersalin lagi perlu banyak jaga...sebenarnya dari mula2 kita kedatangan darah kotor.

Yang tersumbat darah darah kotor bahagian dalaman kita tak nampak.
Kalau rambut busuk boleh syampu,tapi kalau rahim busuk???

Kini ada cara mudah untuk orang moden zaman sekarang...nak pulak dalam keadaan ekonomi sekarang ni...
Mudah bila guna BASAHAN KENCUR ni...dalam bentuk gel jer dah di adun semua rempah ratus.

Nak guna buat tangas tu picit jer dalam secebok air panas...lepas tu wap kan jer kat kawasan miss v...bagus untuk naikkan balik peranakan...bagus untuk cuci darah kotor yg tersumbat membusuk kat dalam

Dan tiap hari dah takde dah alasan orang nak malas kutip daun semua mandi herba...gel basahan kencur ni guna jer buat mandian...senang...lakukan macam biasa....sedar sedar angin jahat angin beracun keluar ikut sendawa...sedar2 ketiak putih, pelipat semua cerah...badan tak sakit sakit...itu yg bagusnya...peredaran darah lancar....dah lancar barulah kulit muka berseri, nafsu dengan suami pun datang balik...baru lah badan ni tak sakit sakit.. Yang penting amalan ni semua sangat membantu...insyaallah

200ml
Bahan-bahan:
Air(R.O), Minyak Kelapa Dara, Sireh, Manjakani


HARGA:
RM65 (SM) / RM69 (SS)
POSTAGE RM7(SM/ RM9(SS)








HARGA PAKEJ COMBO 
( JAMU KENCUR GOLD ♥ BASAHAN KENCUR )
RM150 (SM) / RM160 (SS)
POSTAGE RM7(SM/ RM9(SS)

Alhamdulillah

☛ sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 019.7007.507 jelitawifdiyana
☛ www.jelitawifdiyana.my
☛ ig: jelitawifdiyana

☛ facebook: DiyAna MA




No comments:

Post a Comment

Share

If you want to be strong know your weaknesses..

“Buatlah suatu kebaikan yang terus hidup...

Walaupun setelah kita mati“

SILA ISI BORANG TEMPAHAN ANDA DI SINI UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN

Name:
Full Address:
Contact No:
Item To Order:
Question:

Get your own free form like this one.

.

.