Assalammualaikum & Selamat Sejahtera…Sihat Hari Demi Hari! Cantik! Lawa! Tampil Menawan! Tampil Berkeyakinan! Ceria! Bahagia! Bijak!..Memvariasikan, Khusus Untuk Pengunjung Yang Berkunjung Ke Jelita Wif Diyana,Tidak Kira Usia! Atau Jantina! Menampilkan Pelbagai Info, Juga Perkongsian Lain, Asalkan Menarik & Berilmu Untuk Dikongsikan Bersama Pengunjung..Membuat Jualan Online. Ana Menjual Produk Yang Ana Amalkan, Guna, Pakai, Serta Tahu Akan Keberkesanan Produk Dalam Produk Jualan Ana. InsyaAllah Dengan Pengalaman Yang Ada, Ana Akan Kongsikan Kepada Pelanggan. Untuk Pertanyaan & Pembelian WhatsApp WeChat Telegram 019 700 7507 Jelitawifdiyana Atau Isikan Borang Pesanan. Boleh layari Instagram ig: jelitawifdiyana ... Website www.jelitawifdiyana.my … Telegram group telegram.me/jelitawifdiyana_JWD

SUKA BLOG ANA? ❤✿‿✿❤

Friday, December 23, 2016

AS BEAUTY YEAR END SALE 25-31 DECEMBER 2016 30% ❤S A V E T H E D A T E❤


S A V E T H E D A T E
30% diskaun utk setiap produk As Beauty.

Jom serbu di sini, seperti di catatkan di bawah atau dengan mana2 stokis serta pengedar di bawah ana anda bermula Ahad ini!
Promosi 7 hari sahaja tau…

" Memlihara Anugerah Ilahi "

AWAS!!! As Beauty tidak pernah membuat penjenamaan semua (Rebranding) ... pastikan yang Original!!!


Set besar E & C after diskaun - RM84sm / RM87.50ss
Trial set after diskaun - RM35sm / RM38.50
Krim loose (siang/malam) after diskaun - RM29.75sm / RM31.50
Krim siang Jumbo after diskaun - RM48.30sm / RM52.50ss
Sabun loose E & C
Toner
Anti wrinkle solution
Foundation after diskaun - RM31.50sm / RM32.90
Bedak padat after diskaun- RM26.50sm / RM29.40ss
Multi berry collagen after diskaun - RM80.50sm / RM83.30ss
Semua rangkaian serum after diskaun RM56sm / RM58.80ss
Love oil
Facial anti ageing
Body serum

berminat mendapatkan kesemua produk keluaran As Beauty..walaupun secara pembelian satu2? juga berminat menjadi DROPSHIPER / PENGEDAR / STOKIS mengikut kemampuan anda..anda pasti akan minat dengan sistem pakai dan jual....pastinya produk berkualiti dan pastinya original
memudahkan anda mendapatkan rangkaian produk keluaran As Beauty
ana merupakan aktive online/pengedar jajahan/stokis sah AS Beauty
sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 019.7007.507 jelitawifdiyana
www.jelitawifdiyana.my
ig: jelitawifdiyana
facebook: DiyAna MA
telegram: telegram.me/jelitawifdiyana_JWD
group fb as beauty: www.facebook.com/groups/DiyAnaMA

Alhamdulillah

Sunday, December 18, 2016

ERTI ANA / INNI UHIBBUKA / UHIBBUKI FILLAH


Arti Ana / Inni Uhibbuka / Uhibbuki Fillah

إني أحبك في الله


Inni uhibbuka fillah atau Inni uhibbuki fillah. Apa arti dari kata-kata tersebut.

Inni uhibbuka fillah: sesungguhnya aku mencintaimu kerana Allah (diucapkan kepada ikhwan)
Inni uhibbuki fillah: sesungguhnya aku mencintaimu kerana Allah (diucapkan kepada akhwat)

Ana uhibbuka fillah artinya aku mencintaimu kerana Allah. Dhommir (kata ganti) 'ka' untuk kamu laki-laki, sedangkan 'ki' untuk kamu perempuan.

(Semoga Allah mencintaimu, Dzat yang telah menjadikan engkau mencintai aku kerana-Nya).

Doa Jawapan Uhibbuka / Uhibbuki Fillah - إني أحبك في الله

Jawapan atau balasan untuk saudaramu yang mengucapkan inni uhibbuka fillah (إني أحبك في الله)

أحبك الذي أحببتني له


Ahabbakalladzi ahbabtani lahu " (Semoga Allah mencintaimu yang telah mencintaiku kerana-Nya) [1] 
HR. Abu Dawud. Al-Albani menyatakan, hadits tersebut hasan dalam Shahih Sunan Abi Dawud.

Keterangan: 
Arti:
إن أحبك في الله
"Sesungguhnya aku cinta kepadamu kerana Allah"

Sumber:
Hisnul Muslim oleh Syaikh Dr. Sa'id bin 'Ali bin Wahf al-Qahthani










Inni Uhibbuka Fillah
Salah satu perintah dalam Islam adalah menyatakan cinta kerana Allah. Namun tentu saja cinta bukan dinyatakan pada lawan jenis yang tidak halal kerana adanya godaan besar di balik itu.
Ini hanya berlaku untuk sesama jenis, laki-laki dengan laki-laki dan perempuan dengan perempuan selama aman dari fitnah dan tidak menimbulkan sangkaan yang tidak-tidak di hati keduanya. Hal ini sebagaimana yang diisyaratkan oleh Al-Munawi dalam Faidhul Qadir (247/1), beliau berkata: "Apabila seorang wanita mempunyai perasaan cinta (baca: simpati) kepada wanita lain maka hendaknya dia beritahu kepadanya".

Maka tidak diperbolehkan seorang laki-laki berkata " Aku mencintaimu kerana Allah " kepada seorang wanita kecuali jika wanita tersebut adalah isterinya atau mahram-nya yang lain. Dan tidak pernah kita jumpai satupun dari para sahabiyah Nabi yang mengatakan ungkapan tersebut kepada Nabi shallallahu 'alaihi wasallam padahal Allah telah menjadikan kecintaan kepada beliau sebagai sebuah kewajiban atas orang-orang yang beriman, baik laki-laki maupun perempuan. Demikian juga, tidak pernah kita jumpai riwayat yang menyebutkan bahawa Nabi صلى الله عليه وسلم pernah mengatakan ungkapan tersebut kepada salah seorang dari mereka.

Adapun hadis yang diriwayatkan oleh Imam Ahmad dan Abu Dawud dari sahabat Anas bin Malik, beliau berkata: 

أن رجلا كان عند النبي صلى الله عليه وسلم فمر به رجل فقال : يا رسول الله إني لأحب هذا, فقال له النبي صلى الله عليه وسلم: أعلمته? قال: لا, قال: أعلمه, قال: فلحقه فقال: إني أحبك في الله, فقال: أحبك الذي أحببتني له


Bahwasanya ada seorang sahabat yang sedang berada di sisi Nabi shallallahu 'alaihi wa alihi wasallam, kemudian seseorang lewat di hadapan mereka. Lantas sahabat ini berkata: " Wahai Rasulullah, sesungguhnya aku benar-benar mencintai orang ini ". Maka Nabi shallallahu 'alaihi wasallam pun berkata kepadanya: " Apakah engkau telah memberitahukan rasa cintamu kepadanya? "Ia berkata:" Belum . "Beliau berkata:" Jika demikian, pergilah dan beritahu kepadanya ". Maka ia langsung menemui orang itu dan berkata " Inni uhibbuka fillah " (sesungguhnya aku mencintaimu kerana Allah), lalu orang tersebut menjawab: " Ahabbakalladzi ahbabtani lahu " (Semoga Allah mencintaimu, Dzat yang telah menjadikan engkau mencintai aku kerana-Nya).


Hadis ini diriwayatkan oleh Ahmad dalam Musnad-nya dan Abu Dawud dalam Sunan-nya. Hadis ini juga diriwayatkan oleh ath-Thabrani dalam Al-Mu'jam. Dalam riwayat Ath-Thabrani terdapat tambahan: "kemudian sahabat ini kembali menemui Nabi shallallahu 'alaihi wasallam dan menceritakan jawaban orang tersebut kepada beliau. Mendengar cerita sahabat ini Nabi shallallahu 'alaihi wasallam pun bersabda: " engkau akan bersama dengan orang yang kau cintai dan untukmu pahala atas apa yang kau harapkan dari rasa cintamu itu ". Hadis ini dinilai sahih oleh Al-Hakim dan Ibnu Hibban dan disetujui oleh Adz-Dzahabi dalam Al-Mustadrak (189/4).

Dari Habib bin 'Ubaid, dari Miqdam ibnu Ma'dy Kariba -dan Habib menjumpai Miqdam Ibnu Ma'di Kariba-, ia berkata, "Nabi shallallahu' alaihi wa sallam bersabda,

إذا أحب أحدكم أخاه فليعلمه أنه أحبه

" Jika salah seorang di antara kalian mencintai saudaranya hendaklah dia memberitahu saudaranya itu bahawa dia mencintainya. "(HR. Bukhari dalam Adabul Mufrod no. 421/542, shahih kata Syaikh Al Albani)

Dari Mujahid berkata,

لقيني رجل من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم فأخذ بمنكبي من ورائي . قال: أما إني أحبك. قال: أحبك الله الذي أحببتني له. فقال: لولا أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال : إذا أحب الرجل الرجل فليخبره أنه أحبه . ما أخبرتك. قال: ثم أخذ يعرض علي الخطبة. قال: أما إن عندنا جارية, أما إنها عوراء

"Ada salah seorang sahabat Nabi shallallahu 'alaihi wa sallam bertemu denganku lalu ia memegang pundakku dari belakang dan berkata,

أما إني أحبك


" Sungguh saya mencintaimu. "
Dia lalu berkata,

أحبك الله الذي أحببتني له

"Semoga Allah yang mencintaimu yang telah membuatmu mencintaiku kerana-Nya."
Dia berkata, "Kalau sekiranya Rasulullah shallallahu 'alaihi wa sallam tidak bersabda," Jika seorang lelaki mencintai saudaranya hendaklah dia memberi tahu bahawa dia mencintainya ", maka tentulah ucapanku tadi tidak kuberitahukan kepadamu." Dia lalu menyodorkan sebuah lamaran kepadaku sambil berkata,
"Kami mempunyai seorang budak perempuan dia buta sebelah matanya (silakan engkau mengambilnya). "
(HR. Bukhari dalam Adabul Mufrod 422/543. Syaikh Al Albani mengatakan bahawa hadits ini hasan shahih).
Inilah ajaran Islam yang mengajarkan untuk saling mencintai. Apabila kita mencintai saudara kita kerana Allah, maka ungkapkanlah cinta tersebut dengan mengatakan, " Inni uhibbuk " atau " Inni uhibbuk fillah ". Lalu ketika saudaranya mendengar, maka balaslah dengan mengucapkan "ahabbakallahu alladzi ahbabtani lahu" (Semoga Allah yang membuatmu mencintaiku turut mencintaimu). Dan ini menunjukkan hendaknya cinta dan benci pada orang lain dibina kerana Allah, bukan kerana maksud dunia semata.
Ibnu 'Abbas berkata,

من أحب في الله, وأبغض في الله, ووالى في الله, وعادى في الله, فإنما تنال ولاية الله بذلك, ولن يجد عبد طعم الإيمان وإن كثرت صلاته وصومه حتى يكون كذلك . وقد صارت عامة مؤاخاة الناس على أمر الدنيا, وذلك لا يجدي على أهله شيئا.

" Siapa yang mencintai dan benci kerana Allah, berteman dan memusuhi kerana Allah, sesungguhnya pertolongan Allah itu diperoleh dengan demikian itu. Seorang hamba tidak akan dapat merasakan kenikmatan iman walaupun banyak melakukan solat dan puasa sampai dirinya berbuat demikian itu. Sungguh, kebanyakan persahabatan seseorang itu hanya dilandaskan kerana kepentingan dunia. Persahabat seperti itu tidaklah bermanfaat bagi mereka . "(Diriwayatkan oleh Ibnu Jarir disebutkan dalam Kitab Tauhid Syaikh Muhammad At Tamimi)
Al Hasan Al Bashri berkata,

إن أحب عباد الله إلى الله الذين يحببون الله إلى عباده ويحببون عباد الله إلى الله , ويسعون في الأرض بالنصيحة

"Sesungguhnya hamba yang dicintai di sisi Allah adalah yang mencintai Allah melalui hamba-Nya dan mencintai hamba Allah kerana Allah. Di muka bumi, ia pun memberi nasihat pada orang lain. "(Jaami'ul 'Ulum wal Hikam, 1: 224).
Semoga kita dapat saling mencintai kerana Allah dan mendapatkan pertolongan-Nya.
Semoga Allah senantiasa menjaga agama kita dan menganugerahkan kepada kita petunjuk. Hanya kepada-Nya lah kita meminta. Aamiin.


Saturday, December 17, 2016

PERLA POTION ❤ PERLA CAPSULE by Irich


KINI DALAM BENTUK KOTAK BUKAN LAGI JAR, TAPI MASIH ADA PENIAGA 
YG PUNYA STOCK BENTUK JAR, TETAP ORIGINAL

Perla Potion
Serbuk ajaib yang mengandungi serbuk mutiara asli dan berperisa berry.

Kenapa serbuk ajaib?

Kerana perla potion mampu mencerahkan kulit dari kepala hingga ke kaki, yang bermakna anda akan mendapat kulit yang cerah sekata di seluruh badan. Perla potion mampu melembap, mencerahkan dan menghaluskan kulit. Bagi yang berumur 40an keatas perla potion mampu menghalang kulit dari mengalami kedutan dan mencegah penuaan dan memudakan kulit wajah.

Disamping itu juga perla potion mampu merawat masalah kulit seperti kulit berjerawat dan radang kulit serta dapat memperbaiki penglihatan. Untuk yang mengalami masalah mudah stress juga di syorkan mengambil perla potion ini kerana dipercayai dapat menenangkan minda.

Ibu mengandung dan menyusu juga sesuai mengamalkan perla potion kerana kandungan serbuk mutiara dapat mempercepatkan pembentukan tulang & kepintaran bayi.Untuk ibu menyusu, perla potion boleh membantu penghasilan air susu.

Bagi ibu yang berpantang, perla potion sangat sesuai digunakan untuk memperbetulkan sistem saraf, menambah tenaga dan membuang angin didalam badan. Perla potion mampu memperbetulkan semula metabolisma badan dan menenangkan hati dan mengurangkan kegelisahan.

20sac: 1 hari 1 sac..nak genapkap 1 bulan (ambil 5hari 2 hari rehat)
nak buat mcm candy pun blh

koyak dan teruk tuang dlm mulut


Perla Capsule (100% serbuk mutiara asli)

PERMATA LAUTAN PERHIASAN SYURGA
.
.
Serbuk Mutiara boleh digunakan secara luaran atau diambil secara dalaman.

Serbuk mutiara bersifat anti-penuaan, manfaat kesihatan-kecantikan Pearl Powder adalah lebih kepada dalaman kulit. Kaya dengan vitamin, mineral, dan asid amino yang memberi manfaat kepada kulit. Serbuk Mutiara adalah lebih daripada sekadar kecantikan. Bagi masyarakat negara China,permata ini sangat berharga untuk ciri-ciri anti-penuaan mereka. Ia mempunyai kesan yang ajaib pada dalam tubuh manusia; manfaat kesihatan dan kecantikan yang mengejutkan. Sesiapa yang mengamalkan secara dalaman atau digunakan secara luaran, Serbuk mutiara akan membawa seri kepada kulit dan rambut dan menjadikan ia lembut, berkilauan dan mempesonakan. Ia menyediakan ciri-ciri perubatan ajaib kepada badan dan merangsang penyembuhan. Walaupun berhenti penggunaan, kesan Pearl Powder tidak akan berhenti ataupun membalikkan penuaan.

Kajian saintifik menunjukkan Serbuk mutiara menjadi sumber kalsium yang terbaik boleh didapati. Ahli-ahli sains Bahasa Perancis telah membuktikan bahawa mutiara boleh mengurangkan kehilangan tulang. Ahli-ahli sains Cina juga telah mendapati bahawa kalsium daripada mutiara adalah lebih mudah diserap oleh badan berbanding dengan kalsium yang kerap digunakan.

20biji kapsul
Diambil 1 biji selang sehari atau 2 hari…akan tetapi tidak menjadi masalah jika ambil setiap hari
Pastikan minum air putih secukupnya bagi membantu proses pembaikan.

SERBUK PERLA CAPSULE JUGA BOLEH DICAMPUR 
DGN MANA2 NIGHT CREAM

Digalakkan juga diambil bersama Perla Potion + Perla capsule


sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 0197007507
fb: DiyAna MA
www.jelitawifdiyana.my
ig: jelitawifdiyana

PERLA BEAUTY BOOSTER by Irich




Perla Beauty Booster
3 hari makan BEAUTY BOOSTER. dah rasa "DENYUT-DENYUT"
Satu satunya pil yang membuatkan PAYUDARA MONTOK BULAT, TEGANG PUNGGUNG PADAT, PEJAL , TERLETAK ELOK dan TERANGKAT!

Motif utama
Menjadikan bentuk badan yang cantik dan seksi dan menggiurkan
️menganjal,memontok dan menambahkan size payudara
️Menegangkan payudara yang lembik kerana meyusukan bayi.
️menaikkan punggung supaya nampak padat dan terletak
️Anak dara berumur 16 tahun dan keatas.
️Mengatasi masalah payudara yg kendur.
️Mengembalikan bentuk badan persis ANAK DARA.
️Menaikkan seri wajah.
️Mencerahkan kulit.
️Mengetatkan rahim
️Memberikan bentuk badan yang menarik jika diamalkan oleh wanita yang dalam pantang
Herba yang digunakan adalah
️100% tulen dari bahan semulajadi

CARA MAKAN:
Ambik 2 biji beauty booster selepas makan setiap hari.
Kesan seawal 3 hari. anda akan mendapati buah dada berdenyut2 kerana tindak balas BEAUTY BOOSTER

SATISFACTION 100% GUARANTEE


Digalakkan juga diambil bersama Perla Grip


sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 0197007507
fb: DiyAna MA
www.jelitawifdiyana.my
ig: jelitawifdiyana






PERLA GRIP by Irich


Perla Grip
Diunakan secara tradisional untuk melegakan kepenatan fizikal, melegakan keputihan serta melegakan senggugut, melancarkan perjalanan haid dan menyihatkan badan selepas bersalin.

Rasa badan letih tk bermaya? rasa tk bertenaga? hanya telan 2 kapsul pagi/malam esok lusa pasti rasa bertenaga.

offer beli 3 btl rm120 free postage utk semenanjung / sabah sarawak add postage rm10

Digalakkan juga diambil bersama Perla Beauty Booster


sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 0197007507
fb: DiyAna MA
www.jelitawifdiyana.my
ig: jelitawifdiyana



Friday, December 16, 2016

INSTANT SHAWL LABUH HUMAIRAH

Instant Shawl Labuh Humairah

suke sangat ana nak pos jualan ana kali nie...mesti ramai yg cari dengan harga yg mampu...alhamdulillah

Instant Shawl Labuh Humairah
Humairah beli kat mana nii? Cantik, kain pulak sejuk dan tak jarang, Labuh depan dan belakang pulak tu.

Instant Shawl Labuh ni "Humairah" jahit sendiri jer.

"Humairah" sibuk dengan anak kecik lagi, kalau nk jln2 susah nak cari tudung.
Last2 "Humairah" jahit tudung sendiri je, mudah, cepat dan labuh.

Nak gosok pun x susah. Faham2 je lah kita ni ada anak kecik.
Macam2 kerenah anak2 ni.
Masa bersiap 15 minit, lajak sampai 1 jam.

Satu lagi, anak2 "Humairah" ni susu badan..bila keluar jalan2 anak menagis nak kan susu. Jadi solusinya dgn tudung labuh ni terus bg ja susu.
kan mudah.. Tak adalah si kecil ni dok menagis je kelaparan. kesian kat dia..heheee kata2 dr pegasas...

Jika ada Yang berminat terus pm@sms/whatsapp/wechat/telegram
jlitawifdiyana
0197007507
0197007507
0197007507

Material untuk Instant Shawl ni Chiffon Italian Panora Crepe.
Susah juga nak dapatkan kain ni..tp insyaallah ia kain yg berkualiti.

Saiz XXL mcm yang "Humairah" pakai.

ooo satu lagi. Purdah "Humairah" bagi HADIAH je. Purdah ni Asing dengan tudung. Talinya Kain yang sama warna Humairah buat.

Jika yang ingin cuba boleh la pm@sms/whatsapp/wechat/telegram
jlitawifdiyana 0197007507 taip nak Instant Shawl Labuh Humairah atau tinggalkan no telefon di ruang komen ye. Moga manfaat dan dapat selesaikan masalah yg dok cari2 shawl Labuh selama nie :)

Pakej Instant Shawl Labuh saiz XXL

Pakej A
Sehelai RM 69.00

Pakej B
2 helai RM120.00

Pakej C
3 helai RM159.00

FREE
1) Niqab
2) Kos postage ke seluruh Malaysia.
😀
Boleh buat pilihan ye nak pakej yang mana..kalau nak jimat ambik pakej C. Boleh promote kpd kawan2 lain jugak..insyaallah

Jika ada Yang berminat terus pm@sms/whatsapp/wechat/telegram
jlitawifdiyana
0197007507
0197007507

0197007507






PENTINGNYA MINUM IAR PUTIH DI PAGI HARI ❤ CARA INI DAPAT MEMBANTU PADA YG SUSAH NAK KONSISTEN MINUM AIR PUTIH

7 Manfaat Minum Air Putih di Pagi Hari
Mengawal Berat Badan
Minum air putih sangat dianjurkan bagi anda yang ingin memiliki tubuh langsing, kerana air putih akan memainkan peranan berkesan dalam mengawal berat badan. Minum air putih secara rutin di pagi hari akan menjaga tubuh anda tetap dalam bentuk yang proporsional.

Tampil Awet Muda
Bagi anda yang ingin sentiasa tampil cantik dan tampak awet muda, maka sangat disyorkan untuk meminum air putih secara rutin di pagi hari. Tabiat minum air putih di pagi hari akan memainkan peranan aktif dalam proses pembuangan racun dari dalam tubuh, yang dikeluarkan melalui peluh dan air kencing. Hal tersebut tentu mempunyai kesan positif lanjutan, yakni menghindarkan wajah dari kedutan dan penuaan awal supaya anda akan sentiasa kelihatan awet muda.

Mengimbangi Sistem Getah Bening
Sistem limfa sangat memainkan peranan penting dalam melawan jangkitan, sehingga keseimbangan harus tetap dijaga dengan baik. Jika anda ingin menyeimbangkan sistem getah bening , maka rutinlah meminum air putih di pagi hari sebelum bekerja.

Peremajaan otot dan Sel-sel Darah
Jika anda sering mengalami lelah saat bekerja, maka minumlah air putih secara rutin di pagi hari. Kebiasaan tersebut akan memberi kesan positif dalam proses peremajaan otot dan sel-sel darah, sehingga tubuh selalu bugar dan tidak gampang lelah.

Menyihatkan Usus Besar
Usus besar adalah salah satu organ penting dalam tubuh, kerana berfungsi untuk menyerap nutrisi makanan. Dengan demikian, anda harus menjaga kesihatan usus besar supaya tetap bekerja secara optimum. Cara paling mudah untuk menjaga kesihatan usus besar adalah dengan meminum air putih secara rutin di pagi hari. Meski tampak remeh, namun tabiat tersebut akan memberi kesan positif bagi usus besar anda.

Menyihatkan Organ Ginjal
Buah pinggang akan sentiasa sihat jika anda berjaya memenuhi keperluan cecair. Maka dari itu anda harus rutin meminum air putih khususnya di pagi hari.

Melancarkan Buang Air Besar
Jika anda sering mengalami sukar buang air besar , maka sangat disyorkan untuk meminum air putih secara rutin, kerana kebiasaan tersebut akan membawa kesan positif dalam melancarkan buang air besar.


Itulah beberapa Manfaat Minum Air Putih di Pagi Hari. Luar biasa bukan? Hal sederhana seperti minum air putih ternyata mempunyai banyak manfaat untuk tubuh. Mulai dari sekarang, jangan pernah memandang rendah khasiat air putih, kerana sumber mineral tersebut sudah terbukti dapat memainkan peranan penting bagi kesihatan tubuh. Semoga bermanfaat. Mari sama-sama konsisten…huhu

Thursday, December 15, 2016

ELISHA ROSELLE CANDY ❤ERC❤ TESTIMONI UZUR BENGKAK KAKI, KINI BLH BERJALAN

UZUR BENGKAK KAKI;
KINI BOLEH BERJALAN

Alhamdulillah #ERC berjaya membantu pesakit kencing manis😊👍

"Baru 2 minggu makan #ERC sekarang dah boleh jalan sikit-sikit"

Tak sampai sebulan, tak habis lagi sebotol dah rasa #penanganERC

Kalau konsisten terus amalkan #ERC mau pantas berlari tu🏃🏻🏃🏻🏃🏻
Bukan buat kelakar tapi asasnya kan USAHA,IKHTIAR smp sembuh!

#ElishaRoselleCandy ni adalah supplemen @ multivitamin dalam bentuk CANDY BERPERISA ROSELLE..
Makan sbg makanan tambahan untuk;

💪TAMBAH TENAGA
💪BADAN SIHAT CERGAS
💪KUATKAN ANTIBODI
💪TINGGIKAN METABOLISM
💪HILANG LESU, LENGUH
💪OTOT TULANG JADI KUAT
💪STABILKAN TEKANAN
     DARAH
💪KAWAL KADAR GULA

Yang sakit rawat sampai sembuh,
Yang sihat cegah sebelum kena!

Jangan jadikan badan awak sarang penyakit!

📞 jelitawifdiyana
WhatsApp / WeChat / Telegram 019 700 7507

#ERC
#ElishaRoselleCandy
#penanganERC

#ChewChewCunUolls

AS BEAUTY ❤ ANTI WRINKLES SOLUTION SERUM(SUNBLOCK) ❤ NIGHT REPAIR


As Beauty Anti Wrinkle Solution Serum (SunBlock)
️ Dipakai di siang hari
Berfungsi juga sebagai SunBlock
Boleh dipakai sebagai perawatan kulit di malam hari
Sesuai utk semua kulit walaupun pada kulit bermasalah

As Beauty Night Repair (dlm bentuk gel)
️ Dipakai di malam hari
️ Merawat dari dalam dgn kaedah yg selamat
️ Lebih efektif dr night cream biasa
️ Tidak melekit
️ Tiada berlaku iritasi kulit serta alahan
️ Gunakan nipis dah memadai, nak guna lebih pun tak apa :)
️ Boleh gantikan Night Cream Biasa ker Night Repair atau pakaikan selang seli pun boleh, sebab ada yg dah selesa dgn night cream biasa.

NOTE: anda nak kan lagi perawatan kulit ringkas dan cepat tapi tetap merawat kulit secara selamat dan berkesan? ... boleh juga gunakan cara nie/set nie... VIT-E SOAP/VIT-C SOAP + ANTI WRINKLES SOLUTION SERUM (SUNBLOCK) shj pun ok
+ juga tambahan NIGHT REPAIR utk perawatan di malam hari

berminat mendapatkan kesemua produk keluaran As Beauty..walaupun secara pembelian satu2? juga berminat menjadi DROPSHIPER / PENGEDAR / STOKIS mengikut kemampuan anda..anda pasti akan minat dengan sistem pakai dan jual..pastinya produk berkualiti dan original
ana merupakan aktive online/pengedar jajahan/stokis sah AS Beauty
sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 019 700 7507 jelitawifdiyana
www.jelitawifdiyana.my
ig: jelitawifdiyana
facebook: DiyAna MA

Alhamdulillah





AS BEAUTY ✿ VITAMIN E(KUNING) & VITAMIN C(HJAU) SOAP


As Beauty Vitamin E soap (kuning)
Natural dan wangi
Natural Vitamin E (Tocopherol Acetate)
- Membantu meningkatkan metabolisma untuk pertumbuhan kulit, melambatkan proses penuaan, mengurangkan kedutan dan menganjalkan kulit secara semulajadi.
- Mengekalkan dan mengimbangkan kelembapan dan juga kesegaran serta melicinkan kulit.
- Tidak mengandungi pewarna tambahan dan kurang alkali
- Sesuai untuk semua jenis kulit.

As Beauty Vitamin C soap (hijau)
- Natural dan wangi
- Mempunyai Natural Vitamin C
- membantu meningkatkan metabolisma, melambatkan proses penuaan, mengurangkan kedutan dan menganjalkan kulit secara semulajadi.
- Mengimbangkan kelembapan dan menyegarkan kulit.
- Tidak mengandungi pewarna tambahan.
- Amat sesuai untuk kulit matang.

pastikan jgn sll bertukar pencuci muka..krn ia akan merosakkan lapisan kulit..dah dpt yg sesuai tu kekalkan...sll tukar2 sabun wajah tu yg kulit akan sll timbul masalah...

cari sabun wajah yg blh digunakan kerap..pH rendah sesuai dgn kulit atau dr bahan semulajadi atau organic

Berdasarkan sumber: MENCUCI MUKA dapat mengembalikan kesegaran kulit. Lebih-lebih lagi selepas anda beriadah, balik dari kerja dan melakukan aktiviti yang mendedahkan anda kepada persekitaran yang kurang bersih. Cuci muka juga dapat MENGHILANGKAN JERAWAT dan mencegah penumbuhan jerawat. Kalau anda nak tahu cuci muka adalah satu rahsia kecantikan artis dan model terkenal…

penggunaan sabun wajah As Beauty yg betul, sabun akan tahan lama walaupun dipotong 4 atau belah 2 bahagian...jgn potong terlalu kecil...

berminat mendapatkan kesemua produk keluaran As Beauty..walaupun secara pembelian satu2? juga berminat menjadi DROPSHIPER / PENGEDAR / STOKIS mengikut kemampuan anda..anda pasti akan minat dengan sistem pakai dan jual..pastinya produk berkualiti dan original
ana merupakan aktive online/pengedar jajahan/stokis sah AS Beauty
sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 019 700 7507 jelitawifdiyana
www.jelitawifdiyana.my
ig: jelitawifdiyana
facebook: DiyAna MA

Alhamdulillah

Sunday, December 11, 2016

MUHASABAH DIRI


As Beauty'A Simple Beauty' Rawatan Wajah


As Beauty
macam2 produk penjagaan wajah dalam pasaran...tapi ana tetap setia dgn produk rawatan As Beauty...dlm pasaran sejak thn 2007...anda tak akan menafikan keberkesanan nya...produk yg memelihara anugerah Ilahi..alhamdulillah
hanya 3in1 set basic nie shj pun dah blh menampakkan hasil...

...blh dapatkan dgn ana erm...original
selesa pakai yg versi lama..teruskan :) terjual spt biasa
susah nak jumpa kat pasaran luar?
...tentu susah sebab harga kawalan terjaga... pilihan ana...As Beauty tetap di hati

produk rawatan yg berkesan...99% masalah resdung ana baik...insyaallah alhamdulillah

as beauty dlm pasaran sejak thn 2007
kini 2016 semakin hari as beauty semakin dikenali ramai..."Memelihara Anugerah Ilahi"
TERKENAL MUKA ATAS MUKA...
SETANDING PRODUK RAWATAN PAKAR...

AWAS!!! As Beauty tidak pernah membuat penjenamaan semua (Rebranding) ... pastikan yang Original!!!

berminat mendapatkan kesemua produk keluaran As Beauty..walaupun secara pembelian satu2? juga berminat menjadi DROPSHIPER / PENGEDAR / STOKIS mengikut kemampuan anda..anda pasti akan minat dengan sistem pakai dan jual..pastinya produk berkualiti dan original
ana merupakan aktive online/pengedar jajahan/stokis sah AS Beauty
sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 019.7007.507 jelitawifdiyana
www.jelitawifdiyana.my
ig: jelitawifdiyana
facebook: DiyAna MA

Alhamdulillah

JANNALAWWA ❤ POPS GLUTAMIN candylicious

POPS GLUTAMIN candylicious

FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN POPS GLUTAMIN candylicious
Memutihkan seluruh tubuh badan , satu badan tanpa meninggalkan walau seinci kulit.
Awet muda & lebih bertenaga.
Menghilangkan jerawat .
Menghilangkan parut muka dan badan.
Melawaskan pembuangan air besar
Mencerah dan memerahkan melanin kulit yang hitam.
Menaikkan seri wajah. Tiada lagi kusam.
Memulihkan kulit yg rosak dan bermasalah.
Kulit jadi  lembab dan segar
Memudarkan dan menghilangkan jeragat.
Melicinkan permukaan kulit dari parut dalam atau berlopak.
Mengecilkan pori-pori yang terbuka
Mencerah dan menyekatakan tona kulit wajah dan badan.
Memudarkan parut jerawat serta parut lama yang degil atau baru dan jeragat/tompok-tompok gelap.
Menghaluskan kulit serta mengecilkan liang pori di wajah.
Merawat tumit dan tangan merekah, keras serta kering lantas melembutkan.
Menguatkan kuku dan rambut serta menjadi sihat subur.
Merawat kulit bermasalah seperti kudis, kegatalan, eczema serta fungus.
Kulit semakin glowing dan  bertambah putih.
Jeragat degil atau  pigmentasi pudar dan makin hilang.
Menegangkan kulit muka
Antioksidan.
Memantapkan buah dada dan punggung.
Membantu diet dan melangsingkan badan.
Memulihkan katarak & glukoma.
Membekalkan kandungan air.
Menghilangkan kedutan di wajah dan badan.
Mengekalkan kelembapan wajah.
Menggalakkan pembaharuan sel dan kolagen dlm badan.
Boleh nampak kesan seawal 3hari
Satu sudu sahaja dah cukup untuk melembutkan kulit muka
Parut muka pudar dalam masa seminggu
Makan sekali dah cukup untuk bantu mengaktifkan colagen dan gluta dalam badan
Kulit jadi putih kemerahan
Bersifat Antioxidant (tak perlu detox lagi)
Memerahkan bibir semulajadi.
Mengurangkan lebihan minyak pada wajah.
Kesan boleh dirasai sepantas 3 hari
Melembapkan kulit kering
Mengatasi kulit kusam / lesu / pucat.
Merawat “eye bag” dan mata panda.
Mengurangi gejala resdung dan alergi.
Sesuai penderita sakit sendi dan saraf.
Memberi tenaga hebat dan amat sesuai bagi anda yang berolahraga (gym) serta aktif membentuk otot (muscle).
Mempertingkatkan prestasi seks lelaki dan wanita.
Sebagai booster otak cerdas serta cerdik.
Membantu rasa malas pada tubuh badan lantah menambah prestasi dan stamina.
Banyak lagi  khasiat POPS GLUTAMIN...

Rasai kesan positif yg ketara pada kesihatan dan  kulit  seluruh badan.
Kulit Bertambah Cantik, Putih & Glowing
Termurah dikalangan produk BOOSTER supplemen putih yang lain .
100% original & mendapat kelulusan KKM sebagai MAKANAN TAMBAHAN

INGREDIENTS
POPS GLUTAMIN candylicious
White Honey
Lycopene
Vitamin C
Vitamin E
Collagen Marin
Hyaluronic Acid & AHA
L- Pure Glutathione AAA
Hydrolized Marine Collagen
Astaxanthin
CoEnzym Q-10
L-Glutathione Berry Plus
Multivitamin, Pure Pearl Powder
Glutamin
12X Stem Cell (Apple, Cranberry, Pomegranate, Tomato, Rossele, Cherry Acerolla, Snow Lotus, Raspberry & Peach)
Omega 3
EPA & DHA

👍
Ambil 1 sudu kecil 10 minit sebelom atau semasa breakfast ATAU 1 sudu kecil  sebelum tidur
Kalau nak lebih cepat kesan, Untuk minggu  pertama ambil 2 hingga 3  sudu kecil
1 atau 2 sudu lepas breakfast  1 sudu  sebelum tidur
Selepas minggu pertama pengambilan, baru makan 1 atau 2 sudu sehari
Teruskan ambil POPS GLUTAMIN untuk kesan yang diidamkan

PANTANG LARANG / SILA HINDARKAN :
TIDAK ADA PANTANG yang berat CUMA anda Harus Minum Banyak air kosong
Caffeine elakkan atau peminum coffee tegar jarakkan 4 jam serta kurangkan gula
Ibu mengandung 4 bulan keatas boleh ambil.
Ibu menyusu boleh ambil.
Khasiat dan nutrisi POPS GLUTAMIN lebih cepat meresap ke dalam salur darah berbanding dengan cara dikacau/dilarutkan dengan air. Makan 10 @ 20 minit sebelum sarapan dan sebelum tidur adalah lebih baik.
Banyakkan minum air kosong/air masak untuk lebih berkesan dan pemulihan kulit dan badan.
Seawal usia 9 tahun boleh ambil Pops.
Pesakit buah pinggang, kencing manis, sakit jantung yg tak kritikal dan semua PESAKIT RINGAN boleh ambil
Kalau ada ambil supplement lain, jarakkan dalam 20 Minit.

KELEBIHAN TAMBAHAN:
POPS GLUTAMIN candylicious  boleh di sapu pada kulit muka dan badan sebagai masker (mask).
Pemakaian yang sangat mudah, hanya sapu selapis atau mengikut keperluan pada kulit yang bersih, biarkan 20 minit atau juga boleh sehingga kering .Boleh di cuci dan kesan serta merta akan dapat dirasai .
Kulit yang tegang & awet muda
Naik seri serta kenyal
Licin menawan tanpa cela.
Sangat sesuai sebagai MASK sebelom bersolek.
Pemakaian seminggu 3 & 4 kali sudah memadai.


HARGA PASARAN: RM120 SM / RM130 SS

SUPLIMENT ALL IN ONE ❤ ELISHA ROSELLE CANDY (ERC)

ELISHA ROSELLE CANDY (ERC)
ELISHA ROSELLE CANDY (ERC)

INFO ERC :
••••••••••
✅ Semua wanita dan lelaki boleh makan.
✅ Ibu menyusu boleh makan.
✅ Ibu mengandung boleh makan antara kandungan 6-8 bulan sebab awal2 kandungan takut tindakbalas berlawanan dengan alahan dan bila dah 9 bulan, akan jadi ketat pula kalau makan ERC ni.
✅ Pesakit fibroid, cyst, kanser dan semua penyakit boleh makan ERC melainkan penyakit yang tak boleh minum air banyak je.
❎ Tiada pantang ape2.
✅ Masa period boleh makan ERC macam biasa.
✅ Boleh makan dgn ape2 supplement, jamu or ape2 laa tapi actually ERC dah cukup untuk semua (ALL IN ONE).
✅ Minum air masak cukup 3-4L sehari.
✅ Kopi tak bagus dan cuba elakkan. If nak minum sangat, boleh.. tapi jarang2 dan minum jarak 4-5jam dengan makan ERC.

SEBELUM makan ERC, selfie dulu :
•••••••••••••••••••••••••••••••
1)Muka 2)Tangan 3)Masalah2 4)Body

CARA PENGAMBILAN ERC :
•••••••••••••••••••••••••
Sebelum tidur malam, ambil sebiji ERC dan hisap. Then minum air masak segelas sebelum tidur.
Ataupon kalau lupa makan malam, boleh makan pagi sebelum sarapan.
👉🏻Caranya : Selepas bangun tdo, minum air masak segelas then amik sebiji ERC dan hisap. Sebelum gosok gigi lagi bagus.
💊Utk seminggu pertama, sila amik 2x sehari iaitu sebelum tidur malam dan selepas bangun pagi (sebelum sarapan).
💊Then boleh amik sebiji sehari untuk hari berikutnya kalau nak jimat dan bajet kecik.
💊Tapi kalau nak cepat cantik, putih dan cepat kurus, boleh ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam (bagi yang kurang sabar nak cantik!) Then bila dah dapat result cantik, bolehlah maintain dengan sebiji sehari saja.
💊 Actually sebiji sehari dah cukup untuk dapatkan kesan. Cuma kesannya lambat ke cepat bergantung pada tindakbalas badan dan masalah masing2. Setiap badan tak sama. Apa2 pun kenalah makan ERC konsisten dan air putih tu cukup 3-4L sehari.
🌻 Bagi yang terlampau teruja nak cepat berubah, makan 2 biji pagi & 2 biji malam. Kalau tak cukup lagi dengan body. Boleh up lagi dos. Sebab maybe badan sis banyak masalah dan lambat kesan. Hormon & masalah dalaman kite tak sama. Sebab tu kami minta sis selfie sebelum makan. Sebab nanti tak perasan perubahan diri sendiri. Perubahan sikit2 dan bukannya makan harini, esok terus jadi princess!! Itu tak mungkin sis.. hehehe..

🍸Air putih WAJIB CUKUP 3-4L sehari.
Air kurang, result lambat! Nak cantik, putih kurus dan sihat dalaman dan luaran, rajinlah minum air masak cukup ye😊

TINDAKBALAS ERC :
••••••••••••••••••
🍁 Akan ada tindakbalas badan bila makan ERC ni.
🍁 Semua orang tak sama tindakbalasnya.
🍁 Ada orang, makan sebiji dah dapat rasa tindakbalas tu tapi ada orang, dah makan sebulan baru rasa tindakbalas tu. Setiap badan kite tak sama. So just konsisten jer ye.
🍁 Tindakbalas setiap orang bergantung pada penyakit yg bersarang dalam badan, hormon yg tak stabil, masalah2 dalaman setiap orang dan toksik2 yang terperap dalam badan selama ni.
🍁 Tindakbalas itu semua dipanggil HEALING CRISIS (HC) iaitu Proses Pemulihan.
🍁 Badan yang tiada banyak masalah dalaman, akan TIADA HC tu dan perubahan dia akan cepat.
🍁 Bagi yang banyak HC tu, bermakna badan sis sebenarnya tak sihat sebelum ni so ERC tengah detect dan repair satu persatu. So sis perlu banyak bersabar jika ingin sihat dalaman dan cantik luaran. Luaran saja cantik buat ape kann?? Tapi dalaman berkarat dan macam2 penyakit bersarang dalam badan tanpa dirawat dan tup tup bila tau ada penyakit tu, dah pada peringkat yang teruk dan tak boleh dirawat lagi. Betul tak??
🍁 So utk mengurangkan proses HC tu dan untuk mempercepatkan kesan ERC, sis perlu minum air putih CUKUP 3-4L sehari dan gunalah detox untuk toksik dan penyakit badan mudah keluar ye.
🍁 Konsisten jer makan ERC walauapepun tindakbalas @ penyakit yang keluar. Dan air putih CUKUP 3-4L sehari. InsyaAllah..

PETUA MAKAN ERC
•••••••••••••••••••
Sebelum kita mkn ERC, selawat 3x dan baca doa dulu minta pada Allah sembuhkan kite segala penyakit, keresahan, sihatkan tubuh badan dan berkesan utk cantik & kurus.
Kita doa sbb semuanya dgn izin Allah.😊

KENAPA ERC MAHAL DARI YG LAIN ?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
ERC ni ALL IN ONE.. Baru jer 3 bulan di pasaran tp testimoni hampir 2000..
Produk lain ada tak testimoni meletup mcm ERC? 😊
Nak yg murah, boleh..
Kualiti murah dan mahal.. sama tak?
Efek jangka panjang kne fikir juga..
Ada sesetengah kolagen, mengaktifkan fibroid, cyst dan kanser..
Tapi Alhamdulilah.. ERC menyembuhkan fibroid, cyst, kanser tahap 4.. testimoni pon dah ada 😊 Alhamdulilah..
ERC bukan utk memutihkan kulit sekata satu badan malah akan sihat dalaman dulu yg UTAMA, putih kedua dan slim secara tak sengaja
Cuba kite kira2 balik.. Apa yg kite makan nak guna sebelum ni, berkesan ker tak? Dan brp byk kite makan utk setiap masalah kite?
Tapi dgn Dgn ERC, dah TAK PERLU LAGI :
❎APA2 KRIM @ PIL HORMON
❎JAMU
❎VITAMIN C
❎UBAT KURUS
❎SUPPLEMENT LAIN
ERC dah cukup utk semua..

ERC (3 in 1) FUNGSI UTAMA :
🌹whitening skin
🌹firming@slim
🌹dalaman wanita (hormon) dan dalaman lelaki

Setiap org akn ada perubahan.. Cepat or lambat tu depends pada MASALAH DALAMAN KITE, MASALAH HORMON KITE, PENYAKIT KITE dan BODY KITE.. Tak semua org sama..
U Olls jgn amik kira brp botol U Olls makan tp U Olls dah konsisten berapa bulan??
Hormon yg bertahun tak stabil takkan amik masa dlm beberapa hari jer utk pulih cantik mcm normal.. At least ape2 kite mkn, tggu result paling lama pon 6 bulan.. Rawat dalaman kite dulu.. Sabar.. Slow2 rawat ok! Jgn cepat putus asa! Hormon yg bercelaru lagi teruk dan mcm2 penyakit akn datang nanti..
Nak sihat dan cantik kann?? So sabar ye.. Air masak tu jgn plak x ckup 3-4L sehari dan kafein tu jgn minum la klu btul2 nk nmpk result.. 😊😊😊

TIPS CEPAT KURUS DGN ERC (BAJET LEBIH SIKIT)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
1) Detox body dgn foot patch setiap malam smpai clear hitam2 dan buat setiap bulan dan minum air lemon (buat sendiri jer)..
2) makan ERC 2 biji pagi (sebelum sarapan) dan 2 biji malam (sebelum tido mlm)..
3) JANGAN MAKAN NASI pada waktu malam..
4) Makan nasi senggengam jer setiap kali makan dan banyakkan lauk dan sayur.. Minum air putih sebelum makan nasi..
5) Kalu kerap lapar, makan buah2 spt apple merah, tembikai dan pisang..
6) Minum air putih 4L sehari..
7) Jgn lupa amik gambar sebelum makan ERC..
8) ELAKKAN @ KURANGKAN FAST FOOD spt MCD, KFC, cheese dan kek..
9) Stop makan ayam sbb ayam skrg suntik dan boleh menyebabkan gemuk..
10) Makan ERC konsisten yer..

TIPS CEPAT PENYERAPAN KHASIAT ERC DALAM BADAN & CEPAT TRANSFORM :
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ikut tips pemakanan sihat :
✅detox body dulu dgn air lemon dan foot patch
✅kurangkan fast food
✅bykkan sayur2 dan buah2
✅ulam2 lagi bgus
✅minum jus2 dan air pegaga
✅air putih 4L sehari
✅kurangkan mkn nasi tp bykkn lauk
✅kurangkn ayam tp banyakkan ikan
✅jika ada alergik ape2, stop & pantang dulu makanan yg menggatalkan spt seafood, telur, belacan, budu, ikan bilis, ayam (byk toksik sbb cucuk) dan etc.


ELISHA ROSELLE CANDY (ERC)
INFO ERC :
Setakat ni ERC dah ada testimoni bg penyakit :
.
💖KANSER RAHIM TAHAP 4
💖KENCING MANIS
💖DARAH TINGGI
💖KETUMBUHAN / CYST
💖SLIP DISC
💖PENYAKIT DARAH
💖DARAH YG KELUAR TAK STOP
💖PERIOD YG BERTAHUN TAK KUAR
💖SAKIT LUTUT
💖MENGURANGKAN NAFSU MEROKOK BAGI PEROKOK TEGAR
💖EKZEMA @ MASALAH KULIT
💖RESDUNG
💖YG BERTAHUN TAK DPT ANAK .
.
Selain dari testimoni kecantikan spt :
.
KULIT PUTIH SEKATA SATU BADAN
BODY SLIM, MANTAP
MISS B
MISS V
MISS P
BODY IDEAL BG YG TERLALU KURUS
RAMBUT
KUKU
TUMIT KAKI
JERAWAT
JERAGAT
BIJI KOLESTROL
PERIOD
SENGGUGUT
.
dan mcm2 testimoni lagi 😊
.
.
Testimoni dah beribu HANYA 3 bulan d pasaran
.
.
ELISHA ROSELLE CANDY
PROMOSI SELAGI BELUM DAPAT MAL

ERC (3 in 1) FUNGSI UTAMA :
🌹whitening skin
🌹firming@slim
🌹dalaman wanita (hormon) dan dalaman lelaki (kesihatan)

🍁HARGA ASAL : RM130/140ss sebotol
(sebotol ERC ada 35 biji utk sebulan)
🌻1 botol : RM120/130ss free pos + free gift (jimat RM20 termasuk pos)
🌻2 botol : RM230/240ss free pos + free gift (jimat RM40 termasuk pos)
🌻4 botol : RM460/480ss free pos + special gift free gift (jimat RM75 termasuk pos)

#ERC
#testimoniBERLAMBAK
sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 0197007507
fb: DiyAna MA

ig: jelitawifdiyana


Share

.

.

SILA ISI BORANG TEMPAHAN ANDA DI SINI UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN

Name:
Full Address:
Contact No:
Item To Order:
Question:

Get your own free form like this one.