Assalammualaikum & Selamat Sejahtera…Sihat Hari Demi Hari! Cantik! Lawa! Tampil Menawan! Tampil Berkeyakinan! Ceria! Bahagia! Bijak!..Memvariasikan, Khusus Untuk Pengunjung Yang Berkunjung Ke Jelita Wif Diyana,Tidak Kira Usia! Atau Jantina! Menampilkan Pelbagai Info, Juga Perkongsian Lain, Asalkan Menarik & Berilmu Untuk Dikongsikan Bersama Pengunjung..Membuat Jualan Online. Ana Menjual Produk Yang Ana Amalkan, Guna, Pakai, Serta Tahu Akan Keberkesanan Produk Dalam Produk Jualan Ana. InsyaAllah Dengan Pengalaman Yang Ada, Ana Akan Kongsikan Kepada Pelanggan. Untuk Pertanyaan & Pembelian WhatsApp WeChat Telegram 019 700 7507 Jelitawifdiyana Atau Isikan Borang Pesanan. Boleh layari Instagram ig: jelitawifdiyana ... Website www.jelitawifdiyana.my … Telegram group telegram.me/jelitawifdiyana_JWD

SUKA BLOG ANA? ❤✿‿✿❤

JANNALAWWA


JANNALAWWA

PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 35GM 
Pati Ibu Putih JANNA LAWWA terhasil dari gabungan segala IBU pati -pati pemutih selain membekalkan pelbagai vitamin yang diperlukan oleh kulit agar wajah dan badan bersih bercahaya, cerah sekata dan halus gebu secara kekal, selamat, HALAL dan bebas kesan sampingan.

Apa yg best sgt dengan Pati Ibu Putih by Janna Lawwa nie!!!
serasi dengan mana2 produk yg kita pakai
merawat, mencantikkan, memulihkan, menyembuhkan, memutihkan kulit secara seimbang. melindungi dari sinar UV dengan SPF88, melicin, merawat, memperbaharui sel, membaikpulih tekstur kulit, mengimbangi pH serta kaya antioksidan bagi memelihara keremajaan kulit.
memiliki formula anti keradangan kulit serta diperkaya bahan botani bagi mengecutkan jerawat, memudarkan parut, menghilangkan jeragat, tompok2 penuaan, kedutan halus/kendur, serta menghilangkan kesan hitam di semua celahan badan.
istimewa nya juga ia mampu menaturalkan kulit yang nipis atau sunburn akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama.
teksturnya yang pekat namun tidak melekit sangat unik kerana berupaya mengawal lebihan minyak untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah dan badan yang bermasalah.
Janna Lawwa, krim berkualiti tinggi yang dihasilkan melalui penyelidikan pakar, diproses oleh kilang kosmetik FADARAJ bertaraf GMP dan HALAL, memiliki no siri KKM, NOT130904110K, yang tentunya pilihan selamat kerana mengikut standard/prosedur serta piawaian kosmetik yang ditetapkan
*****************************************************************************************
Pati Ibu Putih JANNA LAWWA terhasil dari gabungan segala IBU pati -pati pemutih selain membekalkan pelbagai vitamin yang diperlukan oleh kulit agar wajah dan badan bersih bercahaya, cerah sekata dan halus gebu secara kekal, selamat, HALAL dan bebas kesan sampingan.

Selain memberikan kesan ketara pencerahan semulajadi ia turut membantu melindungi dari sinar UV dengan SPF88, melicin, merawat, memperbaharui sel, membaikpulih tekstur kulit, mengimbangi pH serta kaya antioksidan bagi memelihara keremajaan kulit.

Pati ibu putih JANNA LAWWA memiliki formula anti keradangan kulit serta diperkaya bahan botani bagi mengecutkan jerawat, memudarkan parut, menghilangkan jeragat, tompok2 penuaan, kedutan halus/kendur, serta menghilangkan kesan hitam di semua celahan badan.

Istimewa nya juga ia mampu menaturalkan kulit yang nipis atau sunburn akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama. Teksturnya yang pekat namun tidak melekit sangat unik kerana berupaya mengawal lebihan minyak untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah dan badan yang bermasalah.

- Janna Lawwa, krim berkualiti tinggi yang dihasilkan melalui penyelidikan pakar, diproses oleh kilang kosmetik FADARAJ bertaraf GMP dan HALAL, memiliki no siri KKM, NOT130904110K, yang tentunya pilihan selamat kerana mengikut standard/prosedur serta piawaian kosmetik yang ditetapkan

KANDUNGAN ISTIMEWA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA :
-Tranexamic Acid
-Kojic Acid
-Gluthathione
-Collagen,Vitamin A,C,E & MULTIVITAMIN
-Bunga Melati
-Bunga Melor
-Sandalwood
-Suwandakottan
-Neem (Daun Semambu)
-Venivel
-Ibu Kunyit Putih
-Welmee(Licorice)
-Alpha Arbutin

KEUNIKAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA :
- Memiliki kepekatan 10 kali lebih tinggi untuk 10 kali ganda kuasa pencerahan
- 100% asli, bukan repackaging seperti krim2 ibu putih lain di pasaran
- Label berwarna merah jambu dengan isi kandungan 30ML
- ada stiker QC seal pada botol dan tanda HALAL, menjamin ketulenan dan keaslian produk
- Memilki bau/haruman bunga melur yang menenangkan
- Krim putihnya mengandungi bintik2 biru

Pati IbuPutih JANNA LAWWA terhasil dari gabungan pati dari segala ibu pati -pati putih atau ibu inti pati apa yang diperlukan oleh kulit malahan memberi segala vitamin pada kulit, kulit juga memerlukan makanan yang berkhasiat dan biarkan pati mewah membelai kulit wajah dan badan agar PUTIH GEBU bercahaya, sekata sihat halus berseri pada wajah dan seluruh pelosok inci badan

Kesan ketara yang segera dan kekal memutih gebukan kulit 'pinkish white' pemutihan yang tanpa kesan sampingan, semulajadi malahan bekerja
Melindungi
Melicinkan
Merawat
Membaikpulih
Melegakan
Mengimbangi pH kulit
Melembutkan
ANTI-OKSIDAN, lantas mencetuskan kulit JELITA

KELEBIHAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA :
Anti keradangan kulit
Memperbaharui sel
Mengecutkan jerawat, parut jerawat, menghalang tumbuhnya jerawat
Menghilangkan kesan jeragat, freckles, age spot, kedut, kulit yang kendur
Membentuk paras wajah V shape
Memudakan kulit, fungus
Menghilangkan kesan hitam di semua celahan badan serta mengatasi semua masalah kulit sambil patinya bekerja sebagai pemutihan kulit

PATI IBU PUITH JANNA LAWWA sangat istimewa dan tidak melekit sama sekali walaupun mengandungi SPF yang tinggi iaitu SPF88++ serta diperkaya bahan botani semulajadi untuk memberikan kesempurnaan wajah dan kulit badan

PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA JUGA BERFUNGSI :
Menaturalkan kulit yang nipis, sunburn, seperti kulit gelap akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama dan sambil merawat kulit yang rosak.
Membantu mengawal pelepasan lebihan minyak kulit untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah dan badan.
Memberi rasa kulit yang mesra dan selamat.

MAKA SEMUA KHASIAT DARI PATI IAITU IBU SEGALA PATI INI BOLEH DIDAPATI HANYA DALAM SATU BOTOL DAN SATU APLIKASI SAHAJA. TANPA PENGELUPASAN.


CARA PEMAKAIAN DISARANKAN :

** UNTUK WAJAH - sekali sehari selepas cuci muka sebelum tidur malam, dengan sapuan secara nipis dan urut dalam gerakan membulat menaik sehingga diserap. Selepas 2 minggu atau bila kulit yang putih/mulus diingini diperolehi, anda boleh memakai pati ibu putih Janna Lawwa ini selang seli hari sahaja.

** UNTUK BADAN/PARUT - Sehari sekali selepas mandi dan boleh juga dua kali sehari untuk kesan berganda serta tanpa had mengikut keperluan individu. Sapukan pada bahagian gelap seperti celahan peha, ketiak, siku dan anggota badan lain yang bermasalah untuk mengembalikan kehalusan dan kecerahan semulajadi.

** Boleh dicampur/mix dengan krim wajah, serum atau losyen.
** Sesuai untuk wanita dan lelaki


pelanggan: kak sy dh beli..cmna cara pakai kat muka ngn body?klu pakai kat muka boleh mix ngn cream lain tak?

jannalawwa: Better jgn mix ngn cream lain.. klu kt muke..ps cuci muke..pki slapis nipis je kt muke n leher..mlm je yunk..n bwa tdo cam biasa.. siang pki item siang yg lbih suai.. kt badan leh pki mlm n siang.. kt badan leh mix ngn kojic serum if kulit jnis dgil tuk cerah or problems yg dgil cam parut n lainnye



# Ice Cream [Soap+Mask] (Face & Body) White
ICE CREAM TUBE CHERRYBERRY
Just amek ckit je, besar kacang tanah je, jgn over dose hihi,,mix ngn air dlu n buihkn spenuhnye bru blai kt kulit muke n leher, ,,body pun leh nyunkksss,,
da cuci ngn ice cream Tube xyah lg da nak guna make up remover, ,,bersih sume nye daa,,,
Bestt sangat2, ,,sape yg da guna tu,,,tau je betapa heaven nye 

TERSEDIA JUGA DALAM BENTUK TUBE


# BodyBlend Scrub (Bambooberry & Dark Chocolate)
jom amalkan...scrub badan sekurang2nya 1mgu 3 kali atau 2 kali...yg pengguna tegar lotion lagi lah kene rajin heee...pilihan ana JannaLawwa Body Srub...mix kan kedua2nya...lau rajin letak kan perahan lemon dan madu juga ;) ana dah cuba mmg berst! best! best!

Dark Chocolate & BambooBerry Bodyblend Scrub

jannalawwaPERTAMA DI DUNIA & TERUNGGUL DI MALAYSIA Dark Chocolate & BambooBerry Bodyblend Scrub

jannaEmm my sugadaddy... Mlm ni janna cmne pun nak gak manja ngn #sugadaddyscrubjannalawwa Mlm ni janna nak scrub ngn dua sugadaddy ni..BAMBOOBERRY mix DARK CHOCOLATE pstu mix ngn madu n lemon..bg power lg... If tak nak mix pe2 pun lehh yunkksss Jomm lawwa yunkksss

SUGA DADDY

I'm a handsome scrub... and i can't wait to be on you.. I'm here for a good time, not a long time.

i'll Love every inch of your bod, because that's just the kind of guy i am.

GET NAKED . GET DIRTY . GET ROUGH . GET CLEAN. Get lawwa.. Every babe needs a little bit Of LOVE Come to me... NOT150901112K RM45 300gram

sangat maya, mewah dengan vitamins, Anti-oxidant, dan i akan pastikan perlindungan maksima untuk u.

Apabila kita mandi, basahkan badan u dulu, buka i dan ambil segenggam atau dua dan sapu serta gosok , belai i lembut je pada seluruh badan u dalam gerakan membulat. Biar i bekerja selama 5-10 minit. Sambil u bermesra dengan i , u boleh mengadu dan ceritakan apa saja pada i tentang sepanjang hari u . i bukan sahaja baik untuk mengurangkan selulit, stretchmarks atau pecah kulit, parut, jerawat, bintik tua, sel-sel kulit mati, perubahan warna,tidak sekata , kulit kusam, gatal, fungus, paoriasis, vena varikos, ekzema dan ketidaksempurnaan kulit yang lain, tetapi i juga seorang pendengar yang baik dan sabar. Kemudian bilas i , dan kulit u akan berasa licin dan seksi menawan.

        

# Pati Ibu Jamu
Pati IbuJamu by jannalawwa




Herba Jamu Tradisional asli khusus penjagaan jiwaraga kesihatan dalaman dan luaran wanita.
Berbahan Dasar buah Manjakani , rempahan herba, Kunyit Putih, Rumput Fatimah, Sireh, Gambir, Madu, biji serta daunan ubat terpilih turun temurun gabungan resepi PETUA dari tradisional Melayu Turun Temurun tidak lapuk dik zaman sehingga Terberhasil Pati IbuJamu berkualiti tinggi yang lain dari yang lain dan sangat sesuai wanita masa kini.

Kesihatan & kemantapan wanita
󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒󾬒
Sangat sesuai bagi wanita yang belom berkahwin dan sudah berkahwin dari seawal 9 tahun.

Pati IbuJamu
Merapat , mempersempit, mengencang,membersih,
memperbaiki, memantap serta menguatkan otot otot vagina lantas mengemaskan kemutan dan denyutan dinding vagina.(Super Virgin) Mengetatkan pangkal rahim sendat dan padat selepas 6 jam pengambilan.
Mengaktifkan dan Melenturkan kembali selaput vagina.
Sangat sesuai bagi wanita yang kehilangan Dara.
Mengatasi masaalah Kegatalan, keputihan,lendir berlebihan serta bau busuk lantas mencegah jangkitan Kulat dan Fungus.Keputihan hilang serta merta.
Merawat wanita yang dalam pantang lepas bersalin, yang lepas berpantang dan selepas haid.
Menerbitkan bau yang wangi ruang Vagina yang sangat selesa.
Menjadikan ruang dinding vagina yang sejuk hambar kepada panas yang sihat. ( sedap)
Memudakan bibir dan ruang vagina yang Kendor, becak,koyak, parut hitam keras dan kurang comel kepada montok penuh gebu bergetah.
Mengawal atur Kitaran Haid serta Melegakan Senggugut.
Membersihkan kerak dan kotoran di selaput vagina dan anti bacteria.
Menghentikan Pendarahan
Penyakit dan Mengecutkan Buwasir serta senak perut atau bawah perut.
Mengecut dan merawat peranakkan serta urat yang kembang dan batu merian yg jatuh.
Memberi dan menambahkan Ghairah serta Mengembalikan Keinginan serta keupayaan Seks yang kuat.
Melambatkan proses monopause dan Melegakan Sindrom monopause.
Menegangkan dan mencantikkan bentuk payudara.
Menaikkan dan memontokkan bentuk punggung lantas merampingkan pinggang.
Mengempiskan perut dan membentuk pinggul yang menarik.

Memulih dan Menyegarkan jiwa raga.
󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗󾬗
Mengawal atur keseimbangan Hormon Estrogen dan Androgen.
Membantu Melegakan sakit Pinggang , belakang, lutut, letih lesu, sakit sendi, lenguh badan dan menyegarkan urat saraf,migrain, sakit Tumit, kebas serta angin dalam badan.
Menambah tenaga dan melancarkan peredaran darah.
Mengurangi masaalah berpeluh dan Bau badan serta menjadikan tubuh badan berbau wangi yang sedap.

Pati IbuJamu by jannalawwa
MAL13055049TC
HALAL
MS1500 :2009
1 052-06/2012
RM85 : 100 Pills

BOOSTER MANTAP MONTOK MENGGODA ABAD INI

Di amalkan makan 2biji pill pagi dan 2biji pill malam ,sebelom makan atau boleh juga selepas makan.Minum air yang banyak adalah lebih bagus. Masukkan ke dalam ruang vagina 1biji, guna jari telunjuk ,pastikan jari bersih dan tidak berkuku panjang, masuk sedalam 5cm atau sedalam yang mampu.
Lalu diamkan hingga 6jam atau boleh sehingga 1hari atau 2 hari.
Pati IbuJamu akan hancur dan menyatu bersama keputihan atau lendir dan akan keluar lagi dgn sendirinya, bentuknya akan seperti gumpalan kapas basah berwarna putih/ putih kekuning2an atau mengikut masalah seseorang wanita.Setelah itu juga boleh di korek keluar kotoran.

Dos Pemakaian Pati IbuJamu
* Keputihan biasa, untuk perawatan rutin, menghilangkan bakteria, infeksi saluran kencing, merapatkan miss V, miss V yg bau / gatal, melancarkan haid: Masukkan ke ruang Vagina seminggu 1-2 kali @1 biji.
* Keputihan parah: Masukkan ke ruang Vagina seminggu 1-2 kali @ 2 biji sekaligus.
* Ruang Vagina yang sangat longgar dan Ibu yang lepas Bersalin : Masukkan ke ruang Vagina , seminggu 1-2 kali @ 2-3 butir sekaligus. Disertai makan Pati IbuJamu 2 biji pagi dan 2 biji malam selepas atau sebelom makan setiap hari.
* Jika vagina kita dalam keadaan bersih/ normal, maka Pati IbuJamu itu akan membuatkan ruang vagina ketat dan sempit dan bertahan hingga 1 minggu.
* Khusus untuk perawan yg keputihan atau untuk ibu-ibu yang takut memasukkan jamu ke dalam ruang Vagina, Minum 2 biji pagi dan 2 biji malam setelah makan dan dibolehkan sebelom makan. Tapi jika pagi terlupa makan boleh juga dimakan sekaligus 4 butir di malam harinya.

Untuk pengobatan yang lebih berkesan, diamkan saja beberapa hari, Pati ibuJamu akan menyatu dengan keputihan dan akan keluar lagi dengan sendirinya ( keluarnya antara 1-4 hari kemudian, tergantung dengan banyaknya cairan keputihan serta kotoran yang ada didalam Vagina.


SET JANJITEMU PATI IBUJAMU
PETUA LUAR BIASA tuk yunkksss
Set 3 item
PETUA V White Intimate Wash
BASAHJELLY Wet + Mixer Intimate Lubricant
MASKER JANJITEMU
Set LENGKAP PENJAGAAN VAGINA..

RM120 1 SET

PETUA V White Intimate Wash
Pembersih Vagina semula jadi

MENCEGAH DAN MERAWAT

Bau yang tidak menyenangkan
Gatal-gatal faraj & Kerengsaan

Jangkitan faraj

MELINDUNGI
Imbangan PH yang Asli
Flora dan fungal Vagina
MENGEKALKAN
Mencerah dan menggebukan Vagina dan sekitarnya
Mengembalikan warna asal 'pink' yang sihat dan kejelitaan Vagina.
Kebersihan diri faraj
Kelembapan faraj
Kesegaran sepanjang hari

Diperbuat Dari Bahan-bahan 100% ASLI DAN SEMULAJADI 'Pure & Natural'

Cara Penggunaan:
PETUA V WHITE INTIMATE WASH
󾭩Tuang sedikit pencuci PETUA V ke tapak tangan bersih
󾭩Gosok bersama air sehingga berbuih
󾭩Usapkan pada bahagian intim, celahan, dalam ruang vagina sambil gosok lembut pada keliling dinding Vagina sedalam perlu , biarkan sekurg-kurgnya 15 saat
󾭩Bilas luar dan dalam Vagina dan keringkan

Nota:
Bagi Menambah Kehebatan;
Tuang sedikit PETUA V ke tapak tangan dengan MASKER JANJITEMU dan BASAHJELLY sama banyak sukatan Ketiga tiganya , sebatikan dan penggunaan sama seperti langkah di atas.

Sangat Disarankan penggunaan
1 Hari = 2 kali dan Mengikut Keperluan

PETUA V
NOT151205615K

BASAHJELLY Pati IbuJamu
Wet + Mixer + Intimate Lubricant.
Love Passion Couples Pleasure Gel.
Warming & Tingling =100% NATURAL

Awet muda dinding dan ruang vagina
mengembalikan elasticity vagina

Sebagai pelincir Semulajadi yang sangat selesa.
Mencegah luka dan melecet ketika hubungan seks.
Menjadikan ruang Vagina yang kering lembab yang semulajadi seperti didalam keghairahan.
Mengurang kesakitan akibat kekeringan
Kesan dalam masa yang pantas.
Meremajakan dan menyuburkan dinding vagina
Boleh disapu pada ruang Vagina dan penis lelaki, dipakai secara bersama pasangan.
Melembapkan dan memberikan sensitivity pada dinding vagina
Merangsang ghairah seksual
Mencegah bakteria dan anti-fungal

Tidak Bahaya jika tertelan.
Cara Penggunaan,
Selepas vagina dibersihkan picit sedikit Basah Jelly atau mengikut keperluan dan sapu pada Klitoris serta ruang dan dinding sedalam mampu dengan jari yang bersih, boleh juga digunakan sebelom dan semasa upacara hubungan seks 'for play' atau di sapu pada penis lelaki.

BASAH JELLY
NOT140402948K

MASKER JANJITEMU Pati IbuJamu by JannaLawwa
ANTI CANCER
ANTI BACTERIAL
ANTI FUNGAL
ANTI SEPTIC
ANTI VIRUS
ANTI AGING
ANTI OXIDANT
Amat sesuai untuk perempuan dari umur 2 tahun ke atas dan Semua Wanita.

Wanita yang Belom atau Sudah Berkahwin.
Wanita Kehilangan Dara.
Wanita Selepas Melahirkan anak dan Dalam Pantang.
Wanita Menopause Dan Semua Wanita. Masker Vagina Petua Asli 100%
Khasiat NYATA Masker janjiTemu
PANTAS;
Menjadikan Dinding Vagina Bertemu,Tegap, Kuat yang sihat lantas Menguatkan Kemutan 'grip' Secara semulajadi tanpa rasa Kekeringan.
Mengecil, Mempersendat, Menyempit, Mengemas, Meliut Kenyal Ruang dari Pintu Vagina hingga ke hujung dasar Ruang Vagina tanpa Mengeringkan Ruang Semulajadi dinding Vagina.
Menyelesaikan Masaalah ruang Vagina yang Hambar Sejuk dan Kembang, Becak ,berair, longgar dan Terbuka , angin Kentut Faraj, lemah, batu Merian jatuh, luka, Rengsa, Melecet , Lecuran, Bau Busuk, Keputihan, Gatal, Ruam, Jerawat , serta semua Penyakit berkaitan Vagina.
Permukaan Vagina akan menjadi tegang dan halus.
Lubang Vagina akan menjadi rapat dan tertutup.
Menjadikan Ruang Faraj Hangat dan Menerbit bau yang Sedap serta Peluh Vagina yang Wangi.
Mempertingkatkan Daya Tarikkan Seks pada pasangan.
Merawat Keputihan atau lendir Berlebihan dan bau,gatal, Melecet dan kerengsaan.
Bibir Vagina yang mengeleber akibat melahirkan anak (Vagina tear) akan menjadi lembut , tegang dan cantik kembali.
Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Vagina dan sekitarnya.

KAEDAH KEGUNAAN;
SEBAGAI PERAPAT DARA 10 MINIT SEBELUM SEX.

Nota: Tidak perlu dicuci sebelom melakukan hubungan seks.

SETIAP KALI HENDAK MENGGUNAKAN MASKER JANJITEMU HENDAK LAH DICAMPUR DENGAN BASAHJELLY UNTUK KESAN HEBAT DAN MANTAP

MASKER JANJITEMU
NOT151203745K
Set LENGKAP PENJAGAAN & PERAWATAN VAGINA
❤SET JANJI TEMU❤PATI IBU JAMU


# Sugababy Lip Serum
sugababy nie mmg lain dr yg lain...sekali pakai mmg terus jatuh cinta...siyesss...ana@jelitawifdiyana sgt2 suke SUGABABY LIP PLUMPING   KESAN PANTAS
* SATU MINIT JE...

Mengembalikan kolagen bibir.

Serta-merta mengisi dan menebal kontur bibir.

Menyuburkan dan melindungi bibir anda.

Membuatkan bibir penuh Memikat yang sangat menggoda dan Montok Tergiur.

Serum lipid semula jadi tidak akan menyengat atau merengsakan.

Tiada alkohol atau asid - tidak akan mengeringkan bibir.

Meningkatkan sel baru bibir anda

Mengubah kontur, saiz dan warna bibir anda.

Mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan.

Menghidrat dan melindungi bibir anda.

Bibir terpelihara lentur, lembap, dan menarik sepanjang hari dan sepanjang malam.  Jelas kelihatan mengurangkan kedutan bibir dan garis-garis halus

Amat ringan dan Selesa, tidak melekit atau berminyak, biarkan serum meresap
Dengan sendiri.

Kelihatan lebih muda dan manis.

SugaBaby Lip plumpers mempunyai spektrum penuh UVA / UVB perlindungan dan mengandungi anti-oksidan, vitamin dan pelembap yang terhidrat, menenangkan keadaan bibir anda. Pemantul cahaya semula jadi mengurangkan tanda-tanda kerosakan matahari

Gunakan dibawah atau di atas lipstik atau penggilap bibir.

Disarankan dijadikan sebagai penyeri bibir atau penggilap bibir, sangat sesuai jika Sugababy lip Serum hanya peneman bibir anda.

SugaBaby serum bibir datang dalam botol yang terang dan jelas dengan aplikator bibir khas. Pemakai hanya luncurkan dengan sapuan lembut di atas bibir anda dan terlihat hasil yang dramatik - muda bergetah dan daya pemikat bibir yang ranum.  Serum bibir yang tahan lama melembapkan bibir, mengisi garis-garis dan kedutan yang lantas memontok bibir anda.

# Water Drop
WATER DROP by JannaLawwa

JICAMA JUICE + MIX FRUIT JUICE + VEGETABLES JUICE + PANDAN JUICE + PURE PEARL POWDER + VITAMINS + APPLESTEM = PUREST NATURAL 100%
ALL IN ONE

jannalawwa
WATER JUICY
MAGIC TONER
FACIAL TREATMENT ESSENCE
TIGHTENING & PLUMPING EFFECT
CLEAR & BRIGHT SKIN TONE
FIRM & well- BALANCED SKIN STRUCTURE
FLAWLESS & SILKY SKIN TEXTURE
INTENSIVE Nourishing FOR HEALTH SKIN
COLD POWDER
COOLING EFFECT
ETC

KHASIAT RELA
- Menaturalkan kulit yang rosak, alahan, rengsa, kulit nipis yang terhakis akibat penggunaan produk yang terkandung Kimia Tinggi, Hydroquinone, Mercury, racun serta lain nya.
- Menyejuk dan melegakan kulit yang panas dan rengsa akibat cuaca panas
- Menyeimbangkan kadar minyak pada kulit
- Merawat masalah kulit wajah dan badan
- Jerawat
- Jeragat
- Bintik hitam
- Sembab dan lebam dan kedutan mata
- Bisul
- Semua jenis Ruam
- Terbakar matahari 'sunburn'
- Sebum, minyak dan lemak serta peluh
- Kusam dan gelap
- Kedutan dan pori terbuka
- Semua tanda penuaan
- Berlubang dan kasar
- Resdung dan kutil lemak serta kayap
- Sel mati dan sisik serta Daki
- Bekas demam campak 'chicken pox' dan parut
- Bintik hitam dan putih
- Kulit kering dan gigitan serangga
- sensitif dan alahan serta gatal atau Kerengsaan
- Calar dan luka luka kecil dan kulit terkena benda panas
- Melecur dan melepuh serta melecet
- Penyakit kulit dan semua jangkitan fungus
- Jerawat belakang badan dan seluruh inci kulit
- Semua Penyakit kulit lainnya

PENAWAR KULIT :
MEMUTIHKAN
MENGGEBUKAN
MELEMBUTKAN
MELICINKAN
MENSEKATAKAN
MENYEIMBANGKAN
MEMULIHKAN
MELEGAKAN
MENYEJUKKAN
MEREMAJAKAN
MENGANJALKAN
MENGHALUSKAN
MENYIHATKAN
MENYEMPURNAKAN
MENCANTIKKAN
KULIT PINKISH SEMULAJADI

jannalawwa WATER DROP by jannalawwa
just beberapa titik je..pstu belai merata smpai resap ..akan nampak Extract putih Jicama n Extract lain nya. .sapu or belai lg smpai gebu..leh pki siang n mlm ps cuci muke pstu leh pki item strusnye. .leh wat mask gak. .sapu 3 lapis ps 20 minit cuci n leh gak mlm bawa tido n lebih kan kt area problem ... SPECIAL Ingredients
Jicama JUICE + MIX FRUIT JUICE + VEGETABLES JUICE + PANDAN JUICE + PURE PEARL POWDER + VITAMINS + APPLESTEM = PUREST NATURAL

jannalawwa KAEDAH KEGUNAAN WATER DROP sangat istimewa, pekat dan penuh khasiat Penyembuhan untuk hidup kulit, apabila menyentuh kulit serta merta akan menyejukkan kulit dan bekerja dengan pantas, selepas wajah dan badan dibersihkan, picit atau turun sedikit WATER DROP Pati Ibu Putih dan sapu serta belai lembut sehingga meresap pada kulit wajah dan badan mengikut keperluan atau pada kawasan masalah.
Boleh digunakan bersama item malam atau siang yang sedia ada.

Sebagai MASK wajah, sapu WATER DROP 3 lapis dan biarkan kering atau selepas 20 minit boleh di bersihkan dengan air dan boleh juga di bawa tidur di malam hari.

Kulit akan serta merta segar dan liang kulit diketatkan dan kulit kelihatan Gebu dan muda.
WATER DROP sangat sesuai di gunakan diwaktu siang dan malam dan bila masa yang perlu.

SANGAT SESUAI SEMUA KULIT DAN MASAALAH WANITA DAN LELAKI SERTA BAYI SEAWAL 2 BULAN .
Goncang dahulu sebelum menggunakan WATER DROP

waterdrop all in one
Janna Lawa: Water drop, ,,all in one, ,,ia leh sbagai, ,serum,,toner facial treatment, ,face n body, ,baby pun leh pki...extract sjuk...jicama, ,pearl,.buah n sayur

RM45
100ml
NOT151201831K

# BlocksunBlock
🌞BLOCKsunBLOCK🌞
+primer + fruity +

- best sgt pakai...lembut



Manfaat

Melawan serta melindungi kesan dari kerosakan matahari dengan Vitamin E dan biji jojoba, lidah buaya, biji anggur, extract jicama dan buah buahan segar : Terbukti secara klinikal tidak akan merengsakan dengan penghalang UVA & UVB

Memberi perlindungan tambahan dengan melanin semulajadi dan membantu untuk melicinkan kulit dan mengurangkan penampilan garis-garis halus serta kesan kulit terbakar akibat sengatan matahari.

Formula baru - lebih ringan, dan tidak kelihatan = natural
-Halus dan tenteram bagai sutera.
-melindungi kulit dengan SPF60 ++.
- Di pakai sebelom solekan untuk tinted kulit wajah sebelum terdedah kepada cahaya matahari.
-Cepat menyerap, menjadikan kulit bebas daripada sebarang kesan sisa cela .
-Di pakai setiap hari untuk mengawal serta menghindar daripada perubahan warna kulit, penuaan pra-matang, kekeringan dan lain-lain kesan paparan sinar matahari. Sesuai untuk semua jenis kulit wanita dan lelaki.

-Asas lapisan kulit yang cemerlang , Tidak menjadikan kulit berminyak atau menyumbat pori-pori, Membuat kulit selembut baldu licin,
-Pelindung matahari yang tinggi dan keselesaan yang nyata.

Kaedah guna:

Sapukan setiap pagi untuk wajah dan leher. Ia memberikan kulit yang licin dan asas lapisan kulit walaupun dibawah solekan adalah digalakkan.
Digalakkan pemakaian semula atau berulang bila diperlukan seperti di tepi pantai berenang, berpeluh atau terdedah kepada cahaya matahari yang lama.

🌞ANTI OKSIDAN
🌞ANTI SEPTIC
🌞PELICIN KULIT
🌞KALIS AIR
🌞KALIS PELUH
🌞TIDAK MELEKIT
🌞KRIM BAHANG MATAHARI SETIAP
HARI
🌞MINERAL & VITAMIN
🌞HYPOALLERGENIC
🌞BUKAN KOMEDOGENIK
🌞TIADA PARABEN, SULFAT
& PHTHALATES


SM RM65
20gram

NOT151205616K


# Skin Blended Super BB Sunblock Foundation
# hotpink - SUPER BB Sunblock Foundation Cool Natural - UNTUK KULIT CERAH/PUTIH
# white green - SUPER BB Sunblock Foundation Cool Natural - UNTUK KULIT KUNING LANGSAT
# cool natural - SUPER BB Sunblock Foundation Cool Natural - UNTUK KULIT NATURAL
 produk berkuliti, selamat! berkesan! jimat!
 jadikan produk tambahan penjagaan wajah dan badan
 anda mencari 3in1 gabungan bb cream + sunblock + foundation...yg sgt selesa..lagi lama pakai lagi serasi dgn kulit..malah sgt sesuai digunakan pada kulit muka yg bermasalah..tak perlu pakai banyak!!! Memadai pakai nipis!!!! Mmg jimat!!!
 



# Gluta Multivitamin Bodylicious Lotion
BananaPineapple - untuk semua jenis kulit
MixBerry - untuk kulit cerah

jannalawwa: ngaku je laaa gian bende alah BODYLICIOUS LOTION ni...TERBAIK ABAD nii kan yunkksss...
jannalawwa: muahhcupcupsss💋💋💋 Yunkkssss...
Jangan lupe belai kt seluruh kulit badan n jgn satu inci pun tertinggal...
BERKESAN...putih da tentu..gebbu sure punye..flawless ..confirmmmm
Jgn muke je putih gebu taww..badan..tangan..kaki..sume putih gebu pink pink 💕💕💕

jannalawwa: Cepat je putih lepaksss satu body ngn bende alah ni yunkksss..pasti putiihh..
Banyak cara leh guna yunkss..klu janna..pip mix ngn kojic serum ..last pki bodylicious lotion..snang je nak putih lepakss..tp kne rajinnnnm...jomm lawwa yunkksss..
Muahhcupcupss


 Gluta Kojic Serum - Super Whitening Serum
Suitable for all men and women..serum guna siang malam .. pakai kat bdan n mix kan nya dgn pip utk kesan lbih baik, sapu serum dulu baru pip n lbih perfect lg cmpur bodylicious lotion ... weee


 OverPink Cheek & Lip Jam
1box ada 2 bottle..2 colour..2 flavour
- Cute cherry n cute tomato
[apa kata kak janna: janna mlm enjoy ngn cherry...siang enjoy ngn tomato...sapu kt bibir..kt kelopak mata..kt pipi..dahi..dagu..idung ..n kt ne yg sukeee...kt badan pun leh if naakk...mewah]

NATURAL SEXY ROSYPINK LIP & CHEEKS
Long Lasting
Kiss proof
Water proof
100% fruit jam extract

2 sexy colour n natural


 

#POPS GLUTAMIN candylicious

POPS GLUTAMIN candylicious
FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN POPS GLUTAMIN candylicious
Memutihkan seluruh tubuh badan , satu badan tanpa meninggalkan walau seinci kulit.
Awet muda & lebih bertenaga.
Menghilangkan jerawat .
Menghilangkan parut muka dan badan.
Melawaskan pembuangan air besar
Mencerah dan memerahkan melanin kulit yang hitam.
Menaikkan seri wajah. Tiada lagi kusam.
Memulihkan kulit yg rosak dan bermasalah.
Kulit jadi  lembab dan segar
Memudarkan dan menghilangkan jeragat.
Melicinkan permukaan kulit dari parut dalam atau berlopak.
Mengecilkan pori-pori yang terbuka
Mencerah dan menyekatakan tona kulit wajah dan badan.
Memudarkan parut jerawat serta parut lama yang degil atau baru dan jeragat/tompok-tompok gelap.
Menghaluskan kulit serta mengecilkan liang pori di wajah.
Merawat tumit dan tangan merekah, keras serta kering lantas melembutkan.
Menguatkan kuku dan rambut serta menjadi sihat subur.
Merawat kulit bermasalah seperti kudis, kegatalan, eczema serta fungus.
Kulit semakin glowing dan  bertambah putih.
Jeragat degil atau  pigmentasi pudar dan makin hilang.
Menegangkan kulit muka
Antioksidan.
Memantapkan buah dada dan punggung.
Membantu diet dan melangsingkan badan.
Memulihkan katarak & glukoma.
Membekalkan kandungan air.
Menghilangkan kedutan di wajah dan badan.
Mengekalkan kelembapan wajah.
Menggalakkan pembaharuan sel dan kolagen dlm badan.
Boleh nampak kesan seawal 3hari
Satu sudu sahaja dah cukup untuk melembutkan kulit muka
Parut muka pudar dalam masa seminggu
Makan sekali dah cukup untuk bantu mengaktifkan colagen dan gluta dalam badan
Kulit jadi putih kemerahan
Bersifat Antioxidant (tak perlu detox lagi)
Memerahkan bibir semulajadi.
Mengurangkan lebihan minyak pada wajah.
Kesan boleh dirasai sepantas 3 hari
Melembapkan kulit kering
Mengatasi kulit kusam / lesu / pucat.
Merawat “eye bag” dan mata panda.
Mengurangi gejala resdung dan alergi.
Sesuai penderita sakit sendi dan saraf.
Memberi tenaga hebat dan amat sesuai bagi anda yang berolahraga (gym) serta aktif membentuk otot (muscle).
Mempertingkatkan prestasi seks lelaki dan wanita.
Sebagai booster otak cerdas serta cerdik.
Membantu rasa malas pada tubuh badan lantah menambah prestasi dan stamina.
Banyak lagi  khasiat POPS GLUTAMIN...

Rasai kesan positif yg ketara pada kesihatan dan  kulit  seluruh badan.
Kulit Bertambah Cantik, Putih & Glowing
Termurah dikalangan produk BOOSTER supplemen putih yang lain .
100% original & mendapat kelulusan KKM sebagai MAKANAN TAMBAHAN

INGREDIENTS
POPS GLUTAMIN candylicious
White Honey
Lycopene
Vitamin C
Vitamin E
Collagen Marin
Hyaluronic Acid & AHA
L- Pure Glutathione AAA
Hydrolized Marine Collagen
Astaxanthin
CoEnzym Q-10
L-Glutathione Berry Plus
Multivitamin, Pure Pearl Powder
Glutamin
12X Stem Cell (Apple, Cranberry, Pomegranate, Tomato, Rossele, Cherry Acerolla, Snow Lotus, Raspberry & Peach)
Omega 3
EPA & DHA

👍
Ambil 1 sudu kecil 10 minit sebelom atau semasa breakfast ATAU 1 sudu kecil  sebelum tidur
Kalau nak lebih cepat kesan, Untuk minggu  pertama ambil 2 hingga 3  sudu kecil
1 atau 2 sudu lepas breakfast  1 sudu  sebelum tidur
Selepas minggu pertama pengambilan, baru makan 1 atau 2 sudu sehari
Teruskan ambil POPS GLUTAMIN untuk kesan yang diidamkan

PANTANG LARANG / SILA HINDARKAN :
TIDAK ADA PANTANG yang berat CUMA anda Harus Minum Banyak air kosong
Caffeine elakkan atau peminum coffee tegar jarakkan 4 jam serta kurangkan gula
Ibu mengandung 4 bulan keatas boleh ambil.
Ibu menyusu boleh ambil.
Khasiat dan nutrisi POPS GLUTAMIN lebih cepat meresap ke dalam salur darah berbanding dengan cara dikacau/dilarutkan dengan air. Makan 10 @ 20 minit sebelum sarapan dan sebelum tidur adalah lebih baik.
Banyakkan minum air kosong/air masak untuk lebih berkesan dan pemulihan kulit dan badan.
Seawal usia 9 tahun boleh ambil Pops.
Pesakit buah pinggang, kencing manis, sakit jantung yg tak kritikal dan semua PESAKIT RINGAN boleh ambil
Kalau ada ambil supplement lain, jarakkan dalam 20 Minit.

KELEBIHAN TAMBAHAN:
POPS GLUTAMIN candylicious  boleh di sapu pada kulit muka dan badan sebagai masker (mask).
Pemakaian yang sangat mudah, hanya sapu selapis atau mengikut keperluan pada kulit yang bersih, biarkan 20 minit atau juga boleh sehingga kering .Boleh di cuci dan kesan serta merta akan dapat dirasai .
Kulit yang tegang & awet muda
Naik seri serta kenyal
Licin menawan tanpa cela.
Sangat sesuai sebagai MASK sebelom bersolek.

Pemakaian seminggu 3 & 4 kali sudah memadai.

HARGA PASARAN: RM120 / RM130



 SKINCARE SET & FULL SET BODYCARE 

FACE SKINCARE SET
SET 3 ITEM - RM225 (SM) (POSTAGE RM5) / RM240 (SS) (POSTAGE RM10)
PATI IBU PUTIH / DAY CREAMY / NIGHT CREAMY

SET 4 ITEM - RM300 (SM) (POSTAGE RM5) / RM320 (SS) (POSTAGE RM10)
PATI IBU PUTIH / ICE CREAM SOAP (4 FLAVOUR) / DAY CREAMY / NIGHT CREAMY
ICE CREAM SOAP
- SUGAR PINK
- SWEET CANDY
- APPLE STEM
- BANANA

SET 5 ITEM - RM375 (SM) (POSTAGE RM5) / RM400 (SS) (POSTAGE RM10)
PATI IBU PUTIH / SKINTINTED / ICE CREAM SOAP (4 FLAVOUR) / DAY CREAMY / NIGHT CREAMY
ICE CREAM SOAP
- SUGAR PINK
- SWEET CANDY
- APPLE STEM
- BANANA


FULL SET BODYCARE
SET 3 ITEM - RM225 (SM) (POSTAGE RM5) / RM240 (SS) (POSTAGE RM10)
PATI IBU PUTIH / GLUTA KOJIC SERUM / BODYLICIOUS LOTION ( 2 FLAVOUR)
BODYLICIOUS LOTION
- BananaPineapple
- MixBerry

 SKINCARE - SET BASIC
nie set Set Basic Pati ibuPutih by jannalawwa + white Blooms
lau siapa mmg pengguna skincare jannalawwa leh jer guna set basic nie...n leh tambah pakai item lain cth WATER DROP
kak janna: Set ni da cukup ..tuk sume problem kulit.. suai sume jnis kulit.. item lain lehh tambah ikut keperluan yunkkss..




HARGA PASTINYA TERJUAL BUKAN HARGA PASARAN wink PAKEJ JIMAT  sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 0197007507


>>> BERURUSAN DENGAN SYARIKAT JANNA LAWWA..PASTINYA ANDA AKAN MENERIMA PRODUK YANG BERKUALITI<<<

HARGA PASTINYA TERJUAL BUKAN HARGA PASARAN wink NAK TAHU ???? sms / WhatsApp / WeChat / Telegram 0197007507


Alhamdulillah



No comments:

Post a Comment

Share

.

.

SILA ISI BORANG TEMPAHAN ANDA DI SINI UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN

Name:
Full Address:
Contact No:
Item To Order:
Question:

Get your own free form like this one.