πŸ’šAS BEUATY FACIAL SOAPπŸ’š





KENAPA PERLU PAKAI AS BEAUTY SOAP?

Tak boleh ka just cuci2 muka macam biasa, tak perlu pakai apa2 sabun???

Hurmmm, boleh tu boleh ja, tak da masalah. Tapi nak ka muka tu liang pori tersumbat, kulit muka pun nampak berminyak dan kotor ja.

Sebab tu kami sarankan anda guna AS Beauty Soap ini...

Bukan setakat muka jadi bersih, malah kulit muka akan rasa segar dan bebas dari berminyak, bau pun wangi tau πŸŒΈπŸ˜‰bagus pakaikan kat badan jd body soap 

Tak nak try satu set lagi, boleh ja cuba pakai sabun dulu... Mana tau lepas ni jatuh hati nak cuba 1 set pulak kan.

πŸ“ : Penjagaan sabun wajah As Beauty ... Penggunaan sabun yg betul...makin lama makin menipis...andai potong 4 pun ia akan menipis dan bentuk kekal...pastikan sabun dlm keadaan sentiasa kering...letak kan di bekas yg rendah dan sentiasa terdedah udara supaya sabun sentiasa kering...jgn tutup ... 

Dengan ✨As Beauty SOAP✨, ucapkan selamat datang kepada kulit gebu dan flawless sebabnya dalam As Beauty Soap salah satunya ada GLYCERINE.

Apa itu glycerine? 
mesti ramai tertanya2 kan? 
so hari ni kami cerita serba sedikit kandungan As Beauty Soap. Glycerine digunakan sebagai pelembap untuk merawat dan mencegah kulit kering, kasar, bersisik, gatal dan kerengsaan kulit kecil (contohnya ruam lampin, kulit terbakar dari terapi sinaran).

Bahan ini juga dapat melembut dan melembapkan kulit... tak perlu ragu tuk pakai dan menggunakan dengan kerap tuk sabun kan wajah anda. 
Bagus juga pakai kan di badan.

KELEBIHAN AS BEAUTY SOAP
- Membantu membersihkan kulit wajah dengan mendalam.
- Membantu menyinkirkan sel2 kulit yang mati 
- Membersih kulit sehingga ke dalam.
- Mengatasi masalah jerawat, jeragat, kulit gelap & berminyak.


 

Comments